حسینیه عاشقان ثارالله؛ میزبان همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان
کد خبر: 3641453
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

حسینیه عاشقان ثارالله؛ میزبان همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان

گروه اجتماعی: دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در استان زنجان از برگزاری سیزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در حسینیه ثارالله زنجان خبر داد.

داوود خدایی دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: سیزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی امسال مصادف با 31 شهریورماه و در اولین جمعه از ماه محرم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی لازم با دستگاه‌های مرتبط از جمله نیروهای امدادی، انتظامی و خدمات‌رسان برای این همایش انجام شده است، افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال این همایش در حسینیه عاشقان ثارالله واقع در بزرگراه 22 بهمن زنجان برگزار می‌شود.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در استان زنجان با اشاره به اینکه امسال سیزدهمین دوره این همایش در استان زنجان و همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: همانند سال گذشته ۱۵ هزار دست لباس برای شیرخواران و نوزادان حاضر در این همایش دوخته و بسته‌بندی شده است.

خدایی با تاکید بر اینکه برگزاری این همایش به همت عموم مردم انجام می‌شود، گفت: هم‌اکنون بیش از ۱۲۰ نفر از بانوان و ۱۰۰ نفر از برادران در سطح استان زنجان به عنوان خادم در برگزاری این همایش به صورت افتخاری همکاری دارند.

captcha