امدادرسانی و برقراری نظم در حادثه دانش‌آموزان هرمزگانی بسیار خوب بود
کد خبر: 3638861
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
افشانی:

امدادرسانی و برقراری نظم در حادثه دانش‌آموزان هرمزگانی بسیار خوب بود

گروه اجتماعی: استاندار فارس اعتقاد دارد كه امدادرسانی به حادثه‌دیدگان واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی بسیار خوب بود و پلیس نیز سریعاً خود را به محل حادثه رسانده و نظم و امنیت را در محل وقوع حادثه برقرار كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی با حضور در دفتر كار استاندار، با وی دیدار كردند.

محمدعلی افشانی، استاندار فارس در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با فرمانده و معاونان نیروی انتظامی استان فارس، گفت: خوشبختانه در سطح استان امنیت خوب و قابل قبولی حكم فرما است.

وی با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی و ابراز تأسف از وقوع این حادثه رانندگی، افزود: امدادرسانی به سانحه‌دیدگان این حادثه بسیار خوب بود و پلیس نیز سریعاً خود را به محل حادثه رسانده و نظم و امنیت را در محل وقوع حادثه برقرار كرد كه این جای تقدیر و تشكر دارد.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بخش زیادی از موفقیت‌های كسب شده در سطح استان، مرهون تلاش‌ها و زحمات سردار گودرزی فرمانده انتظامی استان و كاركنان انتظامی زیر مجموعه در برقراری نظم و امنیت است.

افشانی در بخش پایانی سخنان خود بیان كرد: اگر همواره قانون مبنای كار همه باشد، می‌توان اقدامات خوبی در راستای حل مشكلات مردم انجام داد.

در ادامه این دیدار، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و عملكرد پلیس فارس، افزود: با تلاش همه جانبه كاركنان نیروی انتظامی، خوشبختانه احساس امنیت در سطح استان بسیار بالا است.

captcha