برجام از موفقیت‌های دولت یازدهم بوده است/ ارتقای رضایتمندی مردم؛ از اصلی‌ترین اولویت‌ها
کد خبر: 3636665
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
عالیشوندی:

برجام از موفقیت‌های دولت یازدهم بوده است/ ارتقای رضایتمندی مردم؛ از اصلی‌ترین اولویت‌ها

گروه سیاست و اقتصاد: فرماندار شیراز اعتقاد دارد كه برجام یكی از موفقیت‌های دولت یازدهم بوده است و با وجود منتقدان نسبت به آن، شاهد ارتقای عزت ایران در مجامع بین‌المللی هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حیدر عالیشوندی، فرماندار شیراز امروز، 8 شهریور در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان شیراز با بیان اینكه دولت تلاش کرد که با تلاش مضاعف، تدبیر و مدیریت کند، گفت: امروز و به واسطه رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و دیپلماسی روشن دولت و اقدامات انجام شده، شاهد موفقیت‌های فراوانی هستیم.

وی با تصریح اینکه برجام یکی از موفقیت‌های دولت یازدهم بود، گفت: با وجود منتقدان نسبت به برجام، شاهد ارتقاء عزت ایران اسلامی در مجامع بین‌المللی و رفع مشکلات زیادی خصوصا در حوزه‌های اقتصادی هستیم.

عالیشوندی اعتقاد دارد که برجام در حوزه اقتصاد تاثیر بیشتری داشته و زمینه‌ای را فراهم کرده تا تأمین مواد اولیه کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی به شکل مستقیم از کشورهای هدف تامین شود و در فرآیند عرضه نفت ضمن افزایش تولید، فروش را به شکل مستقیم به خریداران شاهد باشیم.

فرماندار شیراز گفت: اعتقاد نداریم که امروز تمام مشکلات ما در همه حوزه‌ها رفع شده است، اما اعتقاد داریم که امید مردم برای رفع مشکلاتشان توسط دولت بیشتر و پررنگ‌تر شده است.

وی ادامه داد: در استان فارس نیز هم استاندار و مجموعه دستگاه‌های اجرایی با همبستگی و تلاش همه مسئولان و وحدتی که بین همه مسئولان وجود دارد، امیدواری‌ها بیشتر شده است.

عالیشوندی در بخشی از سخنان خود با گرامی‌داشت ایام هفته دولت تاکید کرد که امروز هر آنچه داریم، به برکت خون شهدا و فداکاری ایثارگران است و گفت: ایران اسلامی امروز یکی از امن‌ترین کشورها در منطقه و حتی جهان به‌شمار می‌رود و امنیت خود را مدیون و مرهون خون شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و رزمندگان مدافع حرم و تمام نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی می‌داند.

فرماندار شیراز با قدردانی از تمام مدیران و کارکنان دولت، تأکید کرد: اعتقاد داریم امروز همه افراد دغدغه خدمت دارند؛ شرایط کشور نیز شرایطی خاصی محسوب می‌شود؛ ارتقای رضایت‌مندی مردم در این شرایط یکی از اصلی‌ترین اولویت‌ها است.

عالیشوندی بیان كرد: همه ما وظیفه داریم در شرایط کنونی، امید را در لایه‌های مختلف جامعه ایجاد کرده و تسری و تعمیق بخشیم؛ از کارکنان و مسئولان دستگاه‌های دولتی می‌خواهم که در مواجهه با مردم، با رویی گشاده برخورد کرده و حتی اگر قرار است پاسخ منفی به درخواستی داده شود، این پاسخ با لبخند و لطافت باشد.

captcha