تجمع بانوان محجبه در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3633774
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
پیش از آغاز ماه محرم:

تجمع بانوان محجبه در البرز برگزار می‌شود

گروه معارف: مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: به منظور ترویج حجاب برتر پیش از آغاز ماه محرم که مصادف با هفته امر به معروف و نهی از منکر است تجمع بانوان محجبه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد موحد، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: هر ماه نشستی در راستای رسیدگی به موضوعات مربوط به ترویج امر به معروف و نهی از منکر به ریاست نماینده ولی فقیه استان البرز برگزار می‌شود.
وی افزود: ترویج امر معروف و نهی از منکر می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد و جامعه را به سمت تعالی سوق دهد.
این مسئول خاطرنشان کرد: با آغاز ماه محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر آغاز خواهد شد که برنامه‌های متنوعی در دستور کار قرار گرفته است.
موحد ضمن اشاره به ضرورت نقد و بررسی مسائل پیرامون امر به معروف و نهی از منکر، بیان کرد: یکی از برنامه‌های مربوط به این هفته‌ غبار روبی مزار شهدا است که زندگی و امنیت کشور را به آن‌ها مدیون هستیم و قدردانی و دیدار با خانواده این عزیزان از سایر برنامه‌ها خواهد بود.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان البرز نیز در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته وی تودیع مبلغ‌ها و مداحان به مکان‌های مذهبی و فرهنگی از جمله مساجد، هیأت‌ها و فرهنگسراها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در دستور کار قرار می‌گیرد.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ابراز کرد: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تجمع بانوان با حجاب پیش‌ از آغاز ماه محرم انجام خواهد شد.

captcha