بی‌توجهی به مسئله حجاب آسیب‌های‌ اجتماعی جامعه را افزایش می‌دهد
کد خبر: 3631262
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

بی‌توجهی به مسئله حجاب آسیب‌های‌ اجتماعی جامعه را افزایش می‌دهد

گروه اجتماعی: سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با تاکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گفت: بی‌توجهی به مسئله حجاب معادل افزایش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، علی خیلدار، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، 25 مرداد در کارگاه تخصصی آموزشی «حیا اسلامی» که در سالن همایش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با تأکید بر اینکه مسئله عفاف و ارزش‌های انقلابی نیازمند نگاه ویژه است، اظهار کرد: موضوع حجاب و عفاف از اهمیت بالایی برخوردار است باید به این مسئله به‌گونه‌ای پرداخته شود که آثارش در جامعه به‌خوبی نمایان باشد.
وی با بیان اینکه عفت عمومی در جامعه امروز بی‌رحمانه مورد تهاجم و تخریب قرارگرفته است، گفت: از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود برای مقابله هجمه‌ها برنامه ارائه کنند و با نهادهای فرهنگی چون سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگ و ارشاد، نیروی انتظامی و غیره همکاری کنند.
خیلدار با اشاره به اینکه نسبت به برخی مسائل اخلاقی و ارزشی در جامعه بی‌توجهی می‌شود، افزود: پرداختن به این مسائل برای پیشرفت و تعالی جامعه بسیار مهم است و بی‌توجهی به آن‌ها موجب ایجاد آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تأکید بر اینکه باید از ارزش‌های اصولی و عفت عمومی جامعه دفاع شود، گفت: عفاف خصلتی انسانی و درونی است و این مهم باید از کودکی به آموخته شود.
این مسئول با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف باید نسبت به مسئله عفاف و حجاب به باور رسیده باشند، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با سازمان بسیج رسانه، نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات و دیگر نهادها و ارگان‌ها جلسات مختلفی برگزار کرده است.
captcha