اعضای بدن مرحوم غلامرضا شکوهی اهدا شد/ تدفین در مقبره الشعرا توس
کد خبر: 3626185
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

اعضای بدن مرحوم غلامرضا شکوهی اهدا شد/ تدفین در مقبره الشعرا توس

گروه فرهنگی: شاعر و روزنامه نگار برجسته از اهدای اعضای مرحوم غلامرضا شکوهی، شاعر برجسته آیینی خبر داد و عنوان کرد: بخشی از بدن این شاعر فرهیخته به درخواست خود وی در بیمارستان رسالت تهران اهدا شد.

جلیل فخرایی، شاعر و روزنامه‌نگار برجسته در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از اهدا عضو، غلامرضا شکوهی، شاعر برجسته آیینی خبر داد و عنوان کرد: بخشی از بدن این شاعر فرهیخته و بزرگوار به درخواست خود وی در بیمارستان رسالت تهران دقایقی پیش اهدا شد.
وی درخصوص مراسم تشییع این شاعر عنوان کرد: احتمالا شنبه،14 مردادماه، پیکر این شاعر برجسته آیینی از تهران به مشهد منتقل شده و مراسم ساعت 10 صبح برگزار شود.
فخرایی ادامه داد: پیکر غلامرضا شکوهی، شاعر پیشکسوت آیینی بعد از طواف در حرم مطهر رضوی در مقبره الشعرا توس که متعلق به شاعران خراسانی است و شاعرانی همچون محمد قهرمان، علی باقرزاده بقا و... در آنجا به خاک سپرده شدند، نیز در بلوار پردیس، ورودی آرامگاه فردوسی در توس به خاک سپرده خواهد شد.
یادآور می‌شود، غلامرضا شکوهی متولد سال ۱۳۲۸ در تربت جام و شاعر آیینی و غزلسرای معاصر، پس از مراسم تجلیل در بخش ویژه‌ شب شعر مقام رضا(ع) در تهران در مسیر بازگشت به فرودگاه پس از پیاده شدن از هواپیما دچار عارضه مغزی و متعاقب آن دچار ایست قلبی شد و به کما رفت، این شاعر بزرگ شب گذشته، دهم مردادماه دار فانی را وداع گفت.
captcha