پلیس اقدامات خود را با الهام گرفتن از فرهنگ عاشورا انجام می‌دهد
کد خبر: 3621035
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
گودرزی:

پلیس اقدامات خود را با الهام گرفتن از فرهنگ عاشورا انجام می‌دهد

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی فارس بر این نكته تأكید كرد كه پلیس جمهوری اسلامی ایران بر خلاف پلیس سایر كشورهای جهان، اقدامات خود را با الهام گرفتن از اسلام و فرهنگ عاشورا انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس شب گذشته، 28 تیرماه در جمع نمازگزاران مسجد حسن‌بن علی(ع) محله شیشه‌گری شیراز با بیان اینكه پلیس جمهوری اسلامی،‌ پلیسی مكتبی است، گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران بر خلاف پلیس سایر كشورهای جهان، اقدامات خود را با الهام گرفتن از اسلام و فرهنگ عاشورا انجام می‌دهد.

وی، عفاف و حجاب، فضای مجازی و مواد مخدر را سه موضوعی دانست كه دشمنان نظام اسلامی آن‌ها را نشانه گرفته‌اند و در این خصوص گفت: در حال حاضر 150 ماهواره فارسی زبان اقدامات خود را در راستای ترویج بی‌بند و باری و مواد مخدر به ویژه از نوع صنعتی انجام می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان فارس مواد مخدر را فتنه و تاكتیك بسیار پیچیده دشمنان بر علیه كشور ما عنوان كرد و گفت: باید خاكریزهای خود را در راه مبارزه با مواد مخدر محكم‌تر كنیم.

گودرزی با اشاره به برخورد پلیس با خرده فروشان مواد مخدر، افزود: پلیس همواره و به‌صورت مستمر این موضوع را در دستور كار خود قرار داده است و در این مسیر از هیچ تلاش و كوششی دریغ نخواهد كرد.

وی با بیان اینكه بسیاری از معضلات اجتماعی در جامعه نشئت گرفته از مصرف مواد مخدر است، گفت: همه دستگاه‌های مربوطه باید در این مسیر پلیس را یاری دهند تا جامعه‌ای عاری از مواد مخدر داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: مردم این محله و سایر نقاط شیراز پلیس را در راستای ایجاد نظم و امنیت و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی یاری كنند.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشكلات موجود پیرامون فضای مجازی، گفت: متأسفانه امروزه ارتباط عاطفی و كلامی میان اعضای یك خانواده به 17 دقیقه رسیده است كه این می‌تواند هشداری جدی در این زمینه باشد.

وی در پایان با اشاره به لزوم امر به معروف و نهی از منكر در جامعه، افزود: اصلاح جامعه با ترویج این موضوع امكان‌پذیر است و همه باید این اصل اسلامی را به مرحله اجرا بگذارند.

captcha