همه را تکذیب می‌کنم/ دانشجویان فقط کلاه خود را تکان می‌دادند
کد خبر: 3618133
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

همه را تکذیب می‌کنم/ دانشجویان فقط کلاه خود را تکان می‌دادند

گروه دانشگاه: سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر ضمن تکذیب مطالب منتشر شده در خصوص جشن فارغ‌التحصیلی برگزار شده در این دانشگاه، گفت: دانشجویان کلاه خود را تکان می‌دادند و بالا پرت می‌کردند.

مصطفی رستم خانی، سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) در خصوص مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان این دانشگاه توضیحاتی را مطرح و در پاسخ به این سؤال که آیا برگزاری این مراسم با مجوز دانشگاه صورت گرفته است یا خیر؟ تشریح کرد: مجوز که نه؛ چون همان دفتر مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی مجری جشن بوده و تحت نظر این اداره کل برگزار شده است و اینگونه نبوده که برای کارهایشان در دانشگاه مجوز دریافت کنند.

سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر در واکنش به مسئله اختلاط دخترها و پسرها در این برنامه، گفت: همه اینها را من تکذیب می‌کنم. منظور از مختلط بودن چیست؟ در یک زمین چمنی که دو هزار و 400 صندلی چیده شده است و 800 دانشجو با پدر، مادر، همسر و حتی فرزندانشان حضور دارند فکر نمی‌کنم اینکه این افراد کنار هم در زمین چمن بنشینند اختلاط تعبیر کرد.

وی در خصوص بحث موسیقی و حرکات انجام شده، گفت: ما هم بچه مسلمانیم و نسبت به این مسائل حساس هستیم شاید تنها اشکالی که بتوان به این برنامه گرفت در قسمت آخر برنامه و پس از پایان برنامه‌های رسمی و کنداکتور برنامه‌ریزی شده باشد که دانشجویان بر روی سن مراسم یک سمت آقایان و یک سمت بانوان ایستادند تا عکس یادگاری بیندازند و کلاهشان را بالا پرت کنند آن زمان کسی که سیستم صوتی را در اختیار داشته تعدادی آهنگ پخش می‌کند که غیر مجاز نبوده و آهنگ‌های مجوزدار بود که قسمت‌های تند و هیجانی داشت که طی سه تا چهار دقیقه آهنگ‌های مختلف را پخش می‌کند و این دانشجویان هم کلاه خود را در هوا تکان می‌دهند و من اشکال شرعی و گناهی در این مسئله ندیده‌ام. ما هم بر روی سن تفکیک کرده بودیم که فارغ التحصیلان آقا و خانم جدا بایستند.
captcha