تمام راه‌های نفوذ را بر روی دشمنان ببندیم/ اهمیت توجه رسانه‌ها به امنیت و پیشرفت كشور
کد خبر: 3611692
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
امیری‌نژاد:

تمام راه‌های نفوذ را بر روی دشمنان ببندیم/ اهمیت توجه رسانه‌ها به امنیت و پیشرفت كشور

گروه اجتماعی:‌ رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تأكید كرد كه امروز دشمنان ما از راه‌های مختلفی به دنبال نفوذ هستند تا بتوانند این سیلی كه از فرزندان انقلاب خورده‌اند جبران كنند لذا ما نیز باید هوشیار بوده و تمام راه‌های نفوذ را بر روی آنان ببندیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، میلاد امیری‌نژاد، رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس شب گذشته، 29 خردادماه در مراسم «ضیافت اندیشه» و همچنین تودیع و معارفه مسئول كانون بسیج رسانه شیراز به حوادث اخیر تروریستی در كشورمان اشاره كرد و گفت: با وجودی كه این حوادث تروریستی در تهران رخ داد اما اصحاب رسانه فارس در رسانه‌های خود و حتی صفحات شخصی خود در فضای مجازی به تحلیل و بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداختند.

وی، این حادثه را هشداری برای تمام مردم به ویژه اصحاب رسانه دانست و افزود: امروز دشمنان ما از راه‌های مختلفی به دنبال نفوذ هستند تا بتوانند این سیلی كه از فرزندان انقلاب خورده‌اند جبران كنند لذا ما نیز باید هوشیار بوده و تمام راه‌های نفوذ را بر روی آنان ببندیم تا مبادا دشمن امنیت كشورمان را سلب كند.

امیری‌نژاد بر این نكته تأكید كرد كه امنیت کشور و پیشرفت کشور و امنیت خاطر و روان مردم باید برای تمامی اصحاب رسانه مهم باشد كه بحمد الهی این مسئله برای تمام اصحاب رسانه فارس مهم است.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در پایان با یادآوری تلاش‌های اصحاب رسانه این استان گفت: بحمد الهی اصحاب رسانه استان فارس در تمام عرصه‌ها پیشگام هستند و این مسئله را در تمام برنامه‌ها به اثبات رساندند.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه فارس در تمام برنامه‌ها، مناسبت‌ها و مسائل استان با حداقل ابزار و امکاناتی که داشتند حداکثر خدمات و اطلاع‌رسانی را به مردم انجام دادند.

captcha