احیای شب‌های قدر با حضور ایرانیان در بلغارستان و فیلیپین
کد خبر: 3609253
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

احیای شب‌های قدر با حضور ایرانیان در بلغارستان و فیلیپین

گروه بین‌الملل: مراسم احیای شب‌های قدر از امشب، 23 خردادماه، به همت رایزنی‌های فرهنگی ایران در بلغارستان و فیلیپین در این كشورها برگزار می‌شود.

احیای شب‌های قدر در بلغارستان و فیلیپین
رایزنی فرهنگی ایران در بلغارستان در خبری به خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اعلام کرد: برنامه شب‌های قدر به همت سفارت و رایزنی فرهنگی ایران در بلغارستان از امشب به مدت سه شب در سالن سفارت ایران در صوفیه آغاز می‌شود و زمان برگزاری مراسم ساعت 20:30 تا 23 به وقت محلی خواهد بود.
قرائت قرآن، افطار و قرائت دعای جوشن کبیر از برنامه‌های مراسم شب‌های قدر در بلغارستان است.
سی شب قرائت قرآن در صوفیه
رایزنی فرهنگی ایران در صوفیه همچنین مراسم سی شب قرائت قرآن را به مناسبت ماه رمضان با حضور ایرانیان و عراقی‌های مقیم برگزار کرده است و شب قدس نیز در 27 رمضان با سخنرانی حسن دوطاقی در این مرکز برگزار می‌شود.
شب‌های قدر در فیلیپین
در فراخوان مراسم شب‌های قدر فیلیپین در مانیل نیز آمده است: این مراسم معنوی به مدت سه شب در رایزنی فرهنگی ایران در مانیل برگزار می‌شود و سخنران آن حجت‌الاسلام والمسلمین بابایی است.
سه‌شنبه شب(امشب)، شامگاه پنج‌شنبه و همچنین شامگاه شنبه آینده که مصادف با شب‌های قدر است، زمان برگزاری این مراسم خواهد بود.
اجرای برنامه توسط گروه تواشیح الوارثین و مداحی مداحان اهل بیت(ع) از برنامه‌های مراسم و زمان آغاز آن هر شب ساعت 20 به وقت محلی اعلام شده است.
احیای شب‌های قدر در بلغارستان و فیلیپین

captcha