دیدار سرپرست معاونت سوادآموزی لرستان با خانواده شهیده هانیه اکبریانی
کد خبر: 3607832
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

دیدار سرپرست معاونت سوادآموزی لرستان با خانواده شهیده هانیه اکبریانی

گروه اجتماعی: سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان جمعه، 19 خرداد با حضور در منزل شهیده هانیه اکبریانی، از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی با خانواده این شهیده لرستانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در این دیدار،  هاشم دالوند، سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان با محکومیت این حادثه دلخراش گفت: شهیده اکبریانی از آموزش‌دهندگان طرح فرد به فرد نهضت سوادآموزی بود که تلاش وافری در باسواد کردن افراد محروم از نعمت سواد داشت.
وی تاکید کرد: گروهک تروریستی داعش به سرکردگی استکبار جهانی فکر می‌کند با انجام این اقدامات می‌تواند در عزم و اراده مردم ما خلل وارد کند.
دالوند ادامه داد: درخت تناور انقلاب با خون هزاران شهید بی‌گناه و مظلوم که در راه حفظ کیان دین و انقلاب خود جانشان را از دست دادند، به ثمر نشسته است و این اقدامات دل‌های مردم ما را در پشتیبانی از انقلاب محکم‌تر و راسخ‌تر می‌کند.
سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان در ادامه با تجلیل از تلاش‌های این شهیده گرانقدر در بسط و گسترش سوادآموزی پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش لرستان و فرهنگیان استان را به خانواده شهیده اکبریانی ابلاغ کرد.
در این دیدار، مرتضی شهمرادی، همسر شهیده لرستانی حادثه تروریستی تهران، گفت: اقدام تروریستی داعش در تهران، کوچک‌ترین تاثیری در اراده راسخ ملت ایران نخواهد گذاشت.
وی افزود: شهیده هانیه اکبریان از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی بود که از سال  90 تا 95 بیش‌از 40 نفر را تحت پوشش سوادآموزی قرار داد‌.
شهمرادی هدف از سفر خود و همسرش ‌را به مجلس شورای اسلامی پیگیری و رایزنی با نمایندگان استان برای استخدام عنوان کرد و گفت: در طی 38 سال گذشته خون‌های زیادی برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب بر زمین ریخته شده است و همسر من هم در این مسیر مقدس جان خود را در اقدام تروریستی داعش فدا کرده است‌.
وی تاکید کرد: دشمنان ما باید بدانند که نمی‌توانند ذره‌ای در عزم و اراده راسخ مردم ما خلل وارد کنند و آنها را از پشتیبانی اسلام و انقلاب مایوس کنند‌.
شهمرادی در پایان سخنان خود ‌در خصوص تشییع شهیده اکبریان گفت‌: ‌بدن شهدای حادثه تروریستی تهران بعد از تشییع در تهران به شهرستان‌ها منتقل خواهد شد و با شرکت مردم در صحنه به خاک سپرده خواهد شد.
captcha