سند 2030 استقلال فرهنگی را از بین می‌برد/ترویج سبک زندگی غربی در سایه این سند
کد خبر: 3607744
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
آیت‌الله میرعمادی:

سند 2030 استقلال فرهنگی را از بین می‌برد/ترویج سبک زندگی غربی در سایه این سند

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که روح سند 2030 چیزی جز تحمیل فرهنگ غرب و ترویج سبک زندگی غربی نیست و روح حاکم بر این سند استقلال فرهنگی ما را از بین می‌برد، اظهارکرد: وزاتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم می‌بایست دستور توقف و جلوگیری از اجرای سند 2030 را می‌دادند نه این‌که دستور بررسی آن‌را بدهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر با تبریک ولادت امام حسن‌مجتبی(ع) گفت: صلح این امام همام را می‌توان نرمش قهرمانانه تاریخی نام‌گذاری کرد که اگر این صلح انجام نمی‌شد امروز هم خبری از اسلام ناب و دیانت نبود و ارزش این صلح با ارزش قیام امام حسین(ع) برابری می‌کند.
وی با اشاره به شب‌های قدر افزود: حضرت علی(ع) هرگز برای قدرت و حکومت خود از دروغ، فریب‌کاری و نیرنگ استفاده نکرد و در حکومت او صداقت نخستین اصل مدیریتی و سیاست‌مداری است و باید این شیوه زندگی و حکومت‌داری او الگو باشد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به حمله تروریستی اخیر که در تهران به وقوع پیوست، اظهارکرد: حادثه تروریستی چند روز گذشته باعث شد انسجام ملت بیشتر شود و همه جناح‌ها با هم متحد شوند.
آیت‌الله میرعمادی افزود: در عملیات تروریستی اخیر همه سلیقه‌ها، مردم و جناح‌های مختلف با هم متحد شدند و اعلام انزجار خود را از این عملیات اعلام کردند.
خطیب نمازجمعه خرم‌آباد گفت: باید بدانیم این داعشی‌های امروز، همان منافقین دهه 60 هستند که بی‌مهابا عموم مردم را ترور می‌کردند و امروز این تکفیری‌های ملعون مردم دردمند روزه‌دار را به رگبار بستند و تعدادی از آنها را به شهادت رساندند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: به‌طور قطع چنین عملیات و اقدامات جنایتکارانه هیچ خللی در اراده مردم ایران ایجاد نخواهند کرد.
وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام و این‌که این سخنان واقعاً بی‌نظیر و مهم بود و دارای اهمیت بسیار زیادی است، ادامه داد: محور اول سخنان ایشان، مسئله تعامل عقلانیت و انقلابی‌گری است که عده‌ای یک تداخل بین این دو موضوع به وجود آورده‌اند و این در حالی‌است که انقلابی‌ها با تمسک به عقلانیت اقدامات خود را انجام می‌دهند .
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که طبق سخنان رهبر معظم انقلاب، انقلابی‌گری هرگز جدا از عقلانیت نیست و نیروهای انقلابی جدا از عقلانیت کاری نمی‌کنند، اظهارکرد: محور دوم سخنان رهبر در خصوص مبارزه با منافقین بوده و شهادت و مبارزه با ظلم برای ما افتخار است .
نماینده ولی‌فقیه در لرستان شعار انقلابی‌گری را «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» دانست و گفت: امروز شاهد هستیم که عربستان با قطر دشمن شده‌ چراکه  قطری‌ها اعلام کردند، صلح با عربستان برای آنان مایه ذلت و خواری است .
وی گفت: دشمنی عربستان با قطر هزینه سازش با کشورهای دیگر است و این در حالی‌است که  ما همه در برابر آنان ایستاده‌ایم .
وی با اشاره به این‌که نتیجه ایستادگی ما در برابر منافقان، به دست آوردن قدرت و امنیت است، اضافه کرد: همه ما تا آخرین روز عمرمان در برابر طاغوت ایستاده و اجازه نمی‌دهیم امنیت و قدرتمان خدشه‌دار شود .
آیت‌الله میرعمادی یادآور شد: محور سوم سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با جایگاه شهدا و خونخواران است و در این رابطه نباید اجازه دهیم منافقین، امروز وارد کشورمان شوند .
خطیب نمازجمعه خرم‌آباد اضافه کرد: رهبر انقلاب اسلامی به همه هشدار دادند که مواظب باشید از ارزش‌های انقلاب عبور نکنید و این ارزش‌ها باید حفظ شوند . لازم است سخنان رهبر سرلوحه کار تمام مسئولان و تحلیل‌گران قرار بگیرد.
خطیب نمازجمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درخصوص سند 2030 گفت: هیچ تردیدی نیست که روح این سند چیزی جز تحمیل فرهنگ غرب و ترویج سبک زندگی غربی نیست و روح حاکم بر این سند استقلال فرهنگی ما را از بین می‌برد.
وی با بیان این‌که برخی به‌جای متوقف کردن اجرای این سند با هشدار مقام معظم رهبری به توجیه آن می‌پردازند، اضافه کرد: وزاتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم می‌بایست با فرمایشات مقام معظم رهبری دستور توقف و جلوگیری از اجرای سند 2030 را می‌دادند نه این‌که دستور بررسی آن‌را بدهند.
امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که این وزارتخانه‌ها باید از رهبر معظم انقلاب عذرخواهی کنند، گفت: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که این سند مطلقاً جایز نیست باید فصل‌الخطاب باشد اما عده‌ای سهل‌انگاری کردند.
captcha