عشق مردم به رهبری، الهی است
کد خبر: 3605786
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

عشق مردم به رهبری، الهی است

گروه اجتماعی: رئیس ‌دفتر مقام معظم رهبری، با اشاره به اینکه عشق و علاقه مردم، به مقام معظم رهبری الهی است و هیچ یک از رهبران دنیا چنین تجربه‌ای ندارند، گفت: همین انس و الفت بین مردم و رهبری است که نظام را سر پا نگه داشته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله محمدمحمدی گلپایگانی، رئیس ‌دفتر مقام معظم رهبری، امروز 12 خردادماه در جلسه شورای اداری استان اذربایجان شرقی، با بیان اینکه رهبر انقلاب فقط در مورد تبریز توصیف "شهر قهرمان" به کار می‌برند، افزود: هنگامی که معظم‌له از سفر بنده به تبریز مطلع شدند اعلام کردند که سلام گرم ایشان را به مردم تبریز و آذربایجان شرقی ابلاغ کنم.

وی، با اشاره به خاطره استقبال کم‌نظیر مردم تبریز و آذربایجان از رهبر انقلاب در سفر سال 1372، افزود: آن خاطره شکوهمند هنوز در ذهنمان باقی مانده است و یادمان نمی‌رود در طول اقامت ایشان در تبریز وقتی برای حضور در برنامه‌ها از مسیری قصد عبور داشتند، مردمی که متوجه عبور ایشان می‌شدند ساعت‌ها سرپا می‌ایستادند تا اظهار علاقه و ارادت کنند.

وی با اشاره به اینکه این عشق و علاقه مردم، الهی است و هیچ یک از رهبران دنیا چنین تجربه‌ای ندارند، گفت: همین انس و الفت بین مردم و رهبری است که نظام را سر پا نگه داشته است.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی اظهار کرد: نقش بی‌نظیر رهبر انقلاب در برگزاری پرشکوه انتخابات اخیر برای دوست و دشمن آشکار بود و این مردم ایران بودند که در لبیک به پیام رهبری، بعد از گذشت 38 سال چنین علاقه‌ای به نظام و انقلاب نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه طبق فرموده رهبری، پیروز انتخابات، ملت ایران هستند، افزود: دموکراتیک‌ترین نظام در ایران مستقر است و قطعاً چنین انتخاباتی در کشورهای همجوار سراغ نداریم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: در طول 30 سالی که در خدمت ایشان هستم، روزی نبوده که درس تازه‌ای از ایشان یاد نگرفته باشم؛ رهبر انقلاب جز به رضایت خدا فکر نمی‌کند.

آیت الله محمدی‌ گلپایگانی همچنین از خدمات آیت‌الله مجتهد شبستری در استان آذربایجان‌شرقی قدردانی کرد و گفت:رهبر انقلاب همیشه توجه خاصی به ایشان داشتند، از این رو با درخواست کناره‌گیری ایشان از مسئولیت خطیر امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه در استان موافقت کردند.

وی گفت: با توجه به اهمیت خاص تبریز و آذربایجان شرقی در نزد رهبر انقلاب، حجت‌الاسلام آل‌هاشم که به‌حق در مسئولیت ریاست عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی خوش درخشیده‌اند و فرزند این دیار نیز هستند، به‌عنوان نماینده ولی فقیه انتخاب شدند.

captcha