تأکید سرپرست جهاددانشگاهی خوزستان بر مشارکت حداکثری در انتخابات
کد خبر: 3600568
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

تأکید سرپرست جهاددانشگاهی خوزستان بر مشارکت حداکثری در انتخابات

گروه سیاست و اقتصاد: سیدعلیرضا علوی با بیان اینکه ۲۹ اردیبهشت نیز برگ دیگری از کتاب پرافتخار جمهوری اسلامی ورق خواهد خورد و ایرانیان با حضور در عرصه انتخابات، در سرنوشت خود سهیم خواهند شد، گفت: نفس حضور در صحنه انتخابات، اهمیت دارد و به همین دلیل همه افراد جامعه فارغ از گرایش‌های سیاسی و اختلاف نظرها، باید با هدف حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، سیدعلیرضا علوی سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: حضور حداکثری در انتخابات، نماد وحدت و اقتدار ملی است و خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران و در انتخاباتی که در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده است، مردم فهیم ایران در مقاطع حساس تاریخ سیاسی کشور، با فهم و درایت خود در صحنه حاضر شده‌اند.

وی افزود: ۲۹ اردیبهشت نیز برگ دیگری از کتاب پرافتخار جمهوری اسلامی ورق خواهد خورد و ایرانیان با حضور در عرصه انتخابات، در سرنوشت خود سهیم خواهند شد. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشیم این است که نفس حضور در صحنه انتخابات، اهمیت دارد و به همین دلیل همه افراد جامعه فارغ از گرایش‌های سیاسی و اختلاف نظرها، باید با هدف حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

علوی تصریح کرد: همچنین به این نکته نیز باید توجه داشته باشیم که از فردای روز انتخابات، مناقشات سیاسی را باید کنار بگذاریم و همه موظفیم با رییس جمهور منتخب مردم، از هر طیف سیاسی که باشد، همکاری کنیم.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان بر اهمیت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز تاکید کرد و گفت: همانطور که در انتخابات ریاست جمهوری برای انتخاب فرد اصلح پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم، به انتخابات شوراها نیز باید توجه داشته باشیم و افرادی را انتخاب کنیم که دارای صلاحیت‌های علمی و اجرایی باشند.

علوی در پایان ضمن دعوت از همه اقشار جامعه، به‌ویژه دانشگاهیان برای شرکت در انتخابات، تاکید کرد: جهادگران جهاد دانشگاهی خوزستان نیز در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت در کنار دیگر اقشار جامعه پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و با هدف حفظ اقتدار نظام، در انتخابات شرکت خواهند کرد.

captcha