تجدید بیعت اعضای انجمن روابط عمومی کرمان با آرمان‌های امام(ره) و شهدا
کد خبر: 3600424
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

تجدید بیعت اعضای انجمن روابط عمومی کرمان با آرمان‌های امام(ره) و شهدا

گروه سیاست و اقتصاد: مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان و اعضای انجمن روابط عمومی استان کرمان به مناسبت 27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان، با آرمان‌های امام خمینی(ره)، انقلاب و شهدای دوران دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، همزمان با روز ملی روابط عمومی، اعضای انجمن روابط عمومی استان کرمان با حضور در گلزار شهر کرمان با آرمان‌های امام(ره) و شهدا تجدید بیعت کرده و قبور منور این شهدا را گلباران کردند.
در این مراسم مشاور استاندار کرمان و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمان و اعضای انجمن روابط عمومی این استان، با حضور بر مزار شهید غلامرضا آتشی‌گوهری معلم بزرگوار ثبت کننده (فیلم بردار) دلاوری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس، مقام بلند شهیدان اسلام را گرامی داشتند.
شهید غلامرضا آتشی گوهری در سال 1332 در کرمان متولد شد؛ پس از اخذ مدرک دیپلم به نیروی هوایی ارتش پیوست و در بندرعباس مشغول به کار شد، شهید در دوران قبل از انقلاب فعالیت‌های فرهنگی چشمگیری از خود نشان می‌داد.
تأسیس نمایندگی روزنامه رسالت در کرمان از اقدامات این شهید والامقام است؛ ایشان در نهایت با پیوستن به سپاهیان عظیم حضرت محمد (ص) به جبهه عزیمت کرد تا اینکه در روز 17 بهمن 1365 لحظه موعود فرا رسید و زمان وصل به لقاء یار در حین فیلمبرداری برای او مقرر شد او در حال فیلمبرداری از حساس‌ترین مناطق عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
captcha