مشاركت 130 معلم قرآن در طرح «با قرآن در زلال اعتكاف»
کد خبر: 3590515
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
مهرابی به ایكنا خبر داد:‌

مشاركت 130 معلم قرآن در طرح «با قرآن در زلال اعتكاف»

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از مشاركت 130 معلم قرآن در طرح «قرآن در زلال اعتكاف» این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به اجرای طرح «با قرآن در زلال اعتكاف» در ایام اعتكاف در این استان گفت: در راستای اجرای این طرح از توان معلمان قرآن استفاده شد.

وی از اعزام 130 معلم قرآن به مراكز برگزاركننده اعتكاف جهت اجرای طرح مذكور خبر داد و افزود: در این طرح آموزش‌های قرآن، صحیح‌خوانی نماز و محافل انس با قرآن و مراسم ختم با قرآن با مدیریت معلمان قرآن در طول ایام اعتكاف انجام شدند.

مهرابی اظهار كرد:‌ همچنین در این طرح مسابقه كتابخوانی «با قرآن در زلال اعتكاف» نیز برگزار شد كه قریب 5 هزار نفر در این مسابقه شركت كردند.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری اینكه این مسابقه از بخش از خطبه‌های نهج‌البلاغه و همچنین تفسیر سوره دهر و حجرات برگزار شده است، گفت: در این مسابقه 40 سئوال مطرح شد كه افرادی كه به 35 سئوال پاسخ صحیح داده باشند، در قرعه‌كشی كشوری این مسابقه شركت داده می‌شوند و به برگزیدگان آن نیز در ایام ماه مبارك رمضان نیز به آنان هدایایی تقدیم خواهد شد.

captcha