رونق اشتغال در گرو حمایت از تولید داخلی است
کد خبر: 3589339
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

رونق اشتغال در گرو حمایت از تولید داخلی است

گروه فرهنگی: مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز حمایت از تولید داخلی را زمینه‌ساز اشتغال‌زایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست.

حجت‌الاسلام‌ سید عباس مسعودی، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز با اشاره به تأثیرگذاری دستگاه‌های فرهنگی در حوزه تولید و اشتغال‌زایی، اظهارکرد: دستگاه‌های فرهنگی می‌توانند با فرهنگ‌سازی و بهره‌گیری از پتانسیل تبلیغی خود نقش مهمی را در نهادینه کردن فرهنگ حمایت از تولید داخل و اشتغال‌زایی جوانان و نوجوانان داشته باشند.
به گفته وی اشتغال‌زایی نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و این امر با فرهنگ‌‌سازی توسط دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی ممکن خواهد شد.
مسعودی با تأکید بر اینکه بسیاری از علما و بزرگان بر استفاده از تولیدات داخلی تأکید دارند، ابرازکرد: برخی از کالاهای ایرانی از کیفیت بهتری نسبت به کالاهای مشابه خارجی برخوردار هستند ولی مردم به دلیل عدم شناخت کافی مبادرت به خرید کالای خارجی می‌کنند.
وی در پایان بیان کرد: باید تلاش کنیم که با حمایت از تولید داخل نقش اثرگذاری در اشتغال‌زایی ایفا کنیم در این صورت آسیب‌های اجتماعی نیز به نحو مطلوبی کاهش می‌یابد.

captcha