برگزاری 6 دوره ارتقا و بازآموزی معلمان قرآن فارس تا شهریور 96
کد خبر: 3582183
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
مهرابی خبر داد:

برگزاری 6 دوره ارتقا و بازآموزی معلمان قرآن فارس تا شهریور 96

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری 6 دوره ارتقا و بازآموزی معلمان قرآن این استان تا شهریورماه سال آینده خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به برگزاری دوره‌های ارتقای سطح علمی معلمان قرآن گفت: به منظور ارتقای سطح معلومات علمی معلمان قرآن کریم در سطح استان و به‌روزرسانی معلومات آنان، اداره امورقرآنی این اداره‌کل ازد‌ ماه سال جاری طرح ارتقا و بازآموزی را آغاز كرد.

وی با بیان اینكه اولین دوره ارتقا و بازآموزی معلمان قرآن در شهرستان ارسنجان و با حضور 25 نفر از معلمان قرآن بانو برگزار شد، گفت: بنا داریم تا به یاری خدا 6 دوره نیز تا پایان شهریورماه 96 در شهرستان‌های مختلف فارس برگزار كنیم.

مهرابی اظهار كرد: این دوره‌ها در شهرستان‌های لارستان،‌ فسا، نورآباد، نی‌ریز، استهبان و مرودشت و با حضور 150 نفر از معلمان قرآن برگزار خواهد شد.

وی اعتبار این طرح را 110 میلیون ریال عنوان كرد و گفت: این مقدار تأمین شده است و تا قبل از پایان سال جاری در اختیار مؤسسات قرآنی مردمی مجری این طرح قرار خواهد گرفت.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در پایان ابراز امیدواری كرد كه تا پایان سال 96 دوره ارتقای سطح علمی و بازآموزی معلمان قرآن در تمام نقاط استان برگزار شود.

captcha