توجه به رسانه‌های نوشتاری و مجازی، لازمه ترویج امر به معروف است
کد خبر: 3573778
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
مهدوی:

توجه به رسانه‌های نوشتاری و مجازی، لازمه ترویج امر به معروف است

گروه اجتماعی: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر فارس اعتقاد دارد كه امروز برای شناساندن منکر و اشاعه و ترویج معروف در میان آحاد مردم، باید بیشتر به سمت رسانه‌های نوشتاری و مجازی برویم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سلیمان مهدوی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر فارس امروز، 24 بهمن در مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی یک روزه مسئولین روابط عمومی‌ ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرستان ‌های این استان به نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و نهادها اشاره كرد و گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند شالوده و زیربنای ساختار سازمان و مؤثر در تصمیم‌سازی‌های حوزه کاری آن باشند.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مکتوب در تعیین سبک زندگی مردم گفت: امروز برای شناساندن منکر و اشاعه و ترویج معروف در میان آحاد مردم، باید بیشتر به سمت رسانه‌های نوشتاری و مجازی برویم هرچند که نقش رسانه ملی نیز بسیار تأثیرگذار است و نمی‌توان از کنار آن گذشت.

یادآور می‌شود، این دوره آموزشی یک روزه شامل نشست هم‌اندیشی با موضوع نقش روابط عمومیدر گفتمان‌سازی راهبرد عملی احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و کارگاه تخصصی خبرنویسی و عکاسی خبری بود که در پایان این دوره، از روابط عمومی ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرستان‌های کازرون، فسا، لارستان، استهبان و اقلید به عنوان روابط عمومی‌های برتر با اهدای لوح و جایزه نقدی تقدیر به عمل آمد.

captcha