وی با اشاره به نقش تأثیرگذار شبکههای اجتماعی و رسانههای مکتوب در تعیین سبک زندگی مردم گفت: امروز برای شناساندن منکر و اشاعه و ترویج معروف در میان آحاد مردم، باید بیشتر به سمت رسانههای نوشتاری و مجازی برویم هرچند که نقش رسانه ملی نیز بسیار تأثیرگذار است و نمیتوان از کنار آن گذشت.
یادآور میشود، این دوره آموزشی یک روزه شامل نشست هماندیشی با موضوع نقش روابط عمومیدر گفتمانسازی راهبرد عملی احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و کارگاه تخصصی خبرنویسی و عکاسی خبری بود که در پایان این دوره، از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستانهای کازرون، فسا، لارستان، استهبان و اقلید به عنوان روابط عمومیهای برتر با اهدای لوح و جایزه نقدی تقدیر به عمل آمد.