برگزاری دوره تربیت مدرس تخصصی قرآن در خرمشهر و آبادان
کد خبر: 3572171
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

برگزاری دوره تربیت مدرس تخصصی قرآن در خرمشهر و آبادان

گروه فعالیت‌های قرآنی: اولین دوره تربیت مدرس تخصصی قرآن ویژه بانوان مربی مهدهای قرآن شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در سازمان منطقه آزاد اروند در حال برگزاری است.

رسول مظفری، کارشناس فرهنگی منطقه آزاد اروند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه اولین دوره مقدماتی تربیت مدرس تخصصی قرآن کریم ویژه مربیان مهدهای قرآنی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در حال برگزاری است، افزود: این دوره هم‌اکنون در حال برگزاری است و تا 23 بهمن‌ماه ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه این دوره با محتوای قرآن، کودک، خانواده موفق و مؤسسات قرآنی هدفمند به حاضران ارائه خواهد شد، افزود: مهدی فاضلی دارنده رتبه اول شیوه‌های نوین آموزش قرآن و نماز کشور به عنوان مربی این دوره در این منطقه در حال فعالیت است.


مظفری با اشاره به اینکه این دوره در سالن کنفرانس سازمان منطقه آزاد اروند در حال برگزاری است، افزود: این دوره به صورت رایگان و برای بانوان این شهرستان‌ها در حال برگزاری است.


وی عنوان کرد: این دوره در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای 20، 21 و 23 بهمن ماه برگزار می‌شود و به حاضران 7 ساعت آموزشی در روز آموزش داده خواهد شد. 80 بانوی مربی قرآن در این دوره حضور دارد.

captcha