امر به معروف و نهی از منکر باتوجه به آسیب‌های امروز انجام شود
کد خبر: 3571993
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱

امر به معروف و نهی از منکر باتوجه به آسیب‌های امروز انجام شود

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید با توجه به زمان، اجتماع و آسیب‌های امروز انجام شود همچنین نوع اجرا بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نخستین نشست عمومی طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر گفت: امروز بیش از هر روز دیگر نیاز به اجرای واجب دینی امر به معروف و نهی از منکر در کشور احساس می‌شود.
وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین اصل است.
کریم تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید با توجه به زمان، اجتماع و آسیب‌های امروز انجام شود همچنین نوع اجرا بسیار مهم است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تآکید بر شناسایی آسیب‌ها و تمرکز برای حل آن، اظهار کرد: با قهر و نامهربانی نتیجه خوبی حاصل نمی‌شود.
وی گفت: باید احساس عشق و علاقه‌ای که در روزهای نخست انقلاب به همدیگر داشتیم را، همواره زنده نگهداریم.
یادآور می‌شود، نخستین کارگاه عمومی طلایه‌داران با حضور حجت‌الاسلام محمد‌جواد حاج‌علی‌اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مشاور عالی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اعضای شورای طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در سالن بوستان شهر کرمانشاه برگزار شد.
captcha