برگزاری دوره آموزش کوتاه‌مدت مربیگری پیش‌دبستانی با رویکرد قرآنی
کد خبر: 3560359
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
در مشهد صورت می‌گیرد؛

برگزاری دوره آموزش کوتاه‌مدت مربیگری پیش‌دبستانی با رویکرد قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره آموزش کوتاه‌مدت مربی پیش‌دبستانی با رویکرد قرآنی، به‌همت جامعه قاریان قرآن مشهد و با همکاری انجمن علمی معلمان آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، دوره آموزش کوتاه‌مدت مربیگری پیش‌دبستانی با رویکرد قرآنی، به همت جامعه قاریان قرآن مشهد و با همکاری انجمن علمی معلمان آموزش‌وپرورش خراسان رضوی برگزار می‌شود.
بنابر این گزارش، شرایط لازم برای حضور بانوان علاقه‌مندان در این دوره آموزشی داشتن سن 18 تا 40 سال و مدرک تحصیلی حداقل دیپلم است.
همچنین در این دوره مباحث علمی در کنار موضوعات قرآنی ارائه می‌شود و کل دوره حدود دو ماه به طول خواهند انجامید و بعد از پایان آموزش، حدود 100 ساعت کارآموزی در پیش دبستانی‌های آموزش‌وپرورش برای دانش‌آموختگان در نظر گرفته شده است.
گفتنی است، برای نخستین بار است که این دوره با همکاری آموزش‌وپرورش و به این شکل اصولی و در یک قالب مشخص برگزار می‌شود تا دوره‌های مربیگری آموزش و پرورش و بهزیستی با هماهنگی بیشتر و توجه جدی‌تر به رویکرد قرآنی برگزار شود.
یادآور می‌شود، ثبت‌نام در دوره آموزش کوتاه‌مدت مربیگری پیش‌دبستانی با رویکرد قرآنی از 23 آذرماه شروع شده است و تا 21 دی‌ماه نیز ادامه دارد که آغاز کلاس‌های این دوره نیز از 25 دی‌ماه خواهد بود.
captcha