هنرستان ها به تربیت دانش آموزان متعهد اهتمام ویژه ای داشته باشند
کد خبر: 3559829
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

هنرستان ها به تربیت دانش آموزان متعهد اهتمام ویژه ای داشته باشند

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش استان با انتقاد از مدرک گرایی اظهار کرد: باید هنرستانها ضمن تربیت افراد متعهد بر حرفه آموزی عملی هنرجویان نیز اهتمام ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، صبح امروز 15 دی ماه مدیر هنرستان حاج صالح شاطری شهرستان مهاباد به همراه هنرآموز و دو تن از هنر جویان موفق رشته جوشکاری این هنرستان با حضور در دفتر مدیرکل اموزش و پرورش استان، با وی دیدار و گفتگو کردند.

فریدون سیدمصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این دیدار افزود: هنرستانها ظرفیت تبدیل شدن به کارگاههای کوچک تولیدی را دارا می باشند که در صورت تحقق این مهم شاهد درآمد زایی در آنها خواهیم بود.

سیدمصطفوی با اشاره به مزایای تبصره 7 هرستانها مبنی بر درآمدزایی هنرستانها گفت: خودکفایی هنرستانها در تامین هزینه های جاری و ایجاد انگیزه در هنرجویان از مزایای این طرح می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این دیدار به درخواست یکی از هنرجویان مبنی بر تامین بخشی از تجهیزات کارگاهی این هنرستان قول مساعد داد.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان از «هوشیار کریمی» مدیر هنرستان حاج صالح شاطری شهرستان مهاباد، «خالد بایزیدی» هنرآموز و « رحیم بایزیدی» و «یوسف بهرامی پور» دو تن از هنر جویان موفق رشته جوشکاری این هنرستان تقدیر کرد.
یاد آور می شود، این هنرجویان در تولید میز و صندلی مدارس با کیفیت فعالیت می کنند.
captcha