برگزاری محفل قرآنی اصناف آبادان و خرمشهر
کد خبر: 3551109
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

برگزاری محفل قرآنی اصناف آبادان و خرمشهر

گروه فعالیت‌های قرآنی: به مناسبت میلاد پیغمبر عظیم الشأن اسلام(ص) اولین محفل قرآنی اتاق اصناف شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با همکاری منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

رسول مظفری، کارشناس فرهنگی منطقه آزاد اروند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری اولین محفل قرآنی اتاق اصناف شهرستان‌های آبادان و خرمشهر خبر داد.

وی با بیان اینکه براساس تفاهم‌نامه صورت گرفته میان مسئولان قرآنی و فرهنگی منطقه آزاد اروند و اتاق اصناف آبادان و خرمشهر برگزار شد، گفت: در این تفاهم نامه که 17 آبان‌ماه برگزار شد؛ مبنی بر برگزاری 40 محفل قرآنی از سوی اتاق اصناف آبادان و خرمشهر تفاهم صورت گرفت. براین اساس به مناسبت میلاد پیغمبر بزرگ اسلا(ص) اولین محفل قرآنی این اتاق اصناف آبادان و خرمشهر در آبادان برگزار خواهد شد.

مظفری با اشاره به اینکه این محفل قرآنی در سینما نفت شهرستان آبادان برگزار خواهد شد، افزود: این محفل نورانی ساعت 20 سه‌شنبه 23 آذرماه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

کارشناس فرهنگی منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه تمام اصناف شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در این محفل قرآنی حضور خواهند داشت، افزود: از عموم مردم نیز جهت حضور در این محفل قرآنی دعوت به عمل خواهد آمد.

وی یادآور شد: سینما نفت آبادان ظرفیت پذیرش 1200 نفر را دارد.

captcha