خشونت از کجا نشئت می‌گیرد؟
کد خبر: 3532364
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
چهارمین پرسش مهر رئیس جمهور:

خشونت از کجا نشئت می‌گیرد؟

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح امروز در مراسم بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی، در بیان پرسش مهر از دانش‌آموزان، گفت: سؤال مهر امسال اینچنین است که خشونت از کجا نشئت گرفته است؟ چگونه عده‌ای خشونت را می‌آموزند؟ در برابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد؟

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 96-95 و بهره‌برداری همزمان از هزار پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی در سراسر کشور، صبح امروز، 3 مهرماه، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، برگزار شد.
رئیس‌‌جمهور در این مراسم در بیان پرسش مهر از دانش‌آموزان، گفت: سوال مهر امسال اینچنین است که خشونت از کجا نشأت گرفته است؟ چگونه عده‌ای خشونت را می‌آموزند؟ در برابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد؟ چگونه می‌توانیم کشور و جامعه‌ای دارای رحمت اسلامی و نبوی داشته باشیم؟ و چگونه می‌توانیم جوامع منطقه و جهان را از خشونت برهانیم؟

دکتر روحانی خطاب به دانش آموزان سراسر کشور، ادامه داد: درخواست من از شما این است که محیط کلاس، محیط سوال باشد و هرگز از سوال کردن شرمنده نشده و نهراسیم چرا که آنچه ما را به پیشرفت می‌رساند، سوال درست و دریافت پاسخ صحیح است.
captcha