فعالیت حوزه هنری هرمزگان در زمینه انقلاب اسلامی ارزنده است
کد خبر: 3524770
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
استاندار هرمزگان:

فعالیت حوزه هنری هرمزگان در زمینه انقلاب اسلامی ارزنده است

گروه سیاسی: استاندار هرمزگان با بیان اینکه فعالیت حوزه هنری استان در زمینه انقلاب اسلامی ارزنده است، گفت: از تمامی فعالیت‌های حوزه هنری استان، در زمینه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حمایت می‌کنیم زیرا باید زمینه تقویت این نهاد فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، جاسم جادری، استاندار هرمزگان دیروز یکم شهریور ماه در دیدار با رئیس حوزه هنری استان هرمزگان گفت: حوزه هنری با توجه به بحث انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فعالیت‌های بسیار گسترده‌ و مطلوبی را در عرصه هنری و فرهنگی استان انجام داده اما از آنجایی‌که همه ما مدیون شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم جا دارد که در این خصوص فعالیتهای بیشتری صورت پذیرد که این امر مستلزم عزمی راسخ و تلاش تمامی دستگاههای اجرایی و فرهنگی هنری استان  است .
وی  در ادامه با ارزیابی مثبت از فعالیت‌های فرهنگی حوزه هنری هرمزگان‌، خواستار انعکاس بیشتر این فعالیت‌ها از طریق رسانه‌ها و مطبوعات و خبرگزاری‌ها شد.
جادری در ادامه تصریح کرد: هنرمندان باید هنر خود را برای مردم ارائه کنند و  و این فعالیت‌ها باید در سطح جامعه بازتاب گسترده‌ای داشته باشد.
انوشیروان پیش دار رییس حوزه هنری هرمزگان نیز در این نشست ضمن تشکر از حمایت‌های استانداری هرمزگان ، به رشد تولیدات آثار مکتوب در عرصه  انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حوزه هنری هرمزگان اشاره کرد و افزود:  نسل جوان نیاز دارد تا  با  ادبیات انقلاب و  دفاع مقدس ارتباط بیشتری برقرار کند.
وی در ادامه بر اهمیت بازگو کردن نقش رزمندگان دوران دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن برای مردم تاکید کرد و زبان هنر را یکی از بهترین ابزار برای به تصویر کشیدن این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها برشمرد.  
رییس حوزه هنری هرمزگان در پایان این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی و هنری استان، به تشریح فعالیت‌ها، اهداف و سیاست‌های حوزه هنری در این زمینه پرداخت.  
captcha