کارگاه آموزشی «فلسفه حجاب» توسط مؤسسه بین‌الحرمین برگزار شد
کد خبر: 3514346
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

کارگاه آموزشی «فلسفه حجاب» توسط مؤسسه بین‌الحرمین برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، کارگاه آموزشی «فلسفه حجاب» توسط مؤسسه بین‌الحرمین شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمد ابراهیمی، نائب رئیس اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان سمنان از برگزاری کارگاه آموزشی حجاب و عفاف خبر داد. 
وی گفت: کارگاه آموزشی فلسفه حجاب و پیامدهای اجتماعی آن به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب با حضور استاد معصومه بهرامی در روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت 17 تا 20 در مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود برگزارشد.
ابراهیمی ادامه داد: در این جلسه بهرامی از مبلغین حوزه علمیه و مدرس کارگاه ضمن استناد به آیات قرآن کریم به ارائه سرفصل‌هایی از جمله تاثیر خانواده به ویژه مادران در جامعه پرداخت. 
در این جلسه، بهرامی به حضور با حجاب زنان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: نیاز جامعه ما به حضور زنان در تمامی عرصه ها امری الزامی است و این حضور باید با حجاب و عفت باشد.
این مبلغ در مورد چیستی حجاب تصریح کرد: حجاب مدیریت روابط بین زن و مرد است، حجاب محدودیت عاقلانه است نه جاهلانه، حجاب مهربانی است. مهربانی انسان‌های مهربان موانع سعادت و کمال را از سر راه مردم بر می‌دارد.
گفتنی است؛ کارگاه آموزشی حجاب و عفاف با حضور فراگیران و دانشجویان مؤسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود و بمدت دوروز برگزار شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۸:۴۱
0
0
به حجاب اهمیت زیادی داد که دارای جنبه‌های فراوانی در جامعه است
captcha