انعکاس جهان حرم منور رضوی در آثار ادبی جدید
کد خبر: 3509792
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

انعکاس جهان حرم منور رضوی در آثار ادبی جدید

گروه هنر: یک هنرمند داستان‌نویس مشهدی عنوان کرد: امیدواریم انعکاس جهان پیرامون حرم رضوی را با دارا بودن میهمان از اقصی نقاط عالم در آستان ملکوتی امام رضا(ع)، در آثار نو ادبی ببینیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)  از خراسان رضوی، رحیمی، جانباز و داستان‌نویس مشهدی، شامگاه دوم تیرماه در دیدار اصحاب هنر و رسانه خراسان رضوی با تولیت آستان قدس رضوی، نقش هنر را در ماندگار شدن در جهان مؤثر دانست و افزود: همانگونه رهبر معظم انقلاب در فرازی فرموده‌اند: «اگر خواستید موضوعی ماندگار شود، باید در قالب هنر مطرح شود».
وی به عنوان نماینده قشر هنرمندان استان، با ارائه درخواستی ادامه داد: 20 سال سابقه خدمت در حوزه هنری را دارم و به عنوان عضوی از گروه ادبیات داستانی عرض می‌کنم، داستان‌نویسان معتقد به ولایت به دنبال فرصتی برای نشان دادن تعهد خودشان هستند.
رحیمی با انتقاد از اعطای فرصت‌های جزیره‌ای، خواهان کسب فرصت به صورت دائمی شد و گفت: بسیاری از هنرمندان به دلیل فقدان این نگاه مجبور به مهاجرت شدند در حالی که امروزه داستان‌نویسان از جایگاه ویژه‌ای به عنوان یکی از رسانه‎های فعال در جهان برخوردار هستند.
وی با تأکید بر این نکته که اگر در هر جای جهان بخواهند، تفکری را درونی جامعه‌ای بکنند، اول توجه به متن و داستان آن دارند، بعد در حوزه هنر و رسانه متجلی می‎شود، امیدواریم تا در جهت تحقق این منظور به هنرمندان داستان‌نویس استان توجه بیشتری بشود.
این داستان‌نویس مشهدی در ادامه گفت: امید است توجهی که شهدا و ایثارگران معطوف این مکان مقدس و وجود نورانی امام رضا(ع) داشتند، در آثار جدید ارادتمندان حضرتش منعکس شود.
وی تأکید کرد: امیدواریم انعکاس جهان پیرامون حرم رضوی را با دارا بودن میهمان از اقصی نقاط عالم در آستان ملکوتی امام رضا(ع)، در آثار نو ادبی ببینیم.
captcha