تمدید مهلت ثبت نام در طرح «دانشجو ـ معلم قرآن»
کد خبر: 3507970
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
تا پنجم تیرماه؛

تمدید مهلت ثبت نام در طرح «دانشجو ـ معلم قرآن»

گروه دانشگاه: معاون سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان از تمدید مهلت ثبت نام در طرح «دانشجو ـ معلم قرآن کریم» خبر داد.

زهرا نقی‌زاده، معاون فعالیت‌های قرآنی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، از تمدید مهلت ثبت نام در طرح «دانشجو ـ معلم قرآن کریم» به دلیل استقبال مخاطبان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا پنجم تیرماه 95 به‌ منظور ثبت نام در طرح «دانشجو ـ معلم قرآن کریم» مهلت دارند.
بنابر این گزارش، علاقه‌مندان برای حضور در این طرح می‌توانند به پایگاه اینترنتی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان به نشانی www.iska.ir مراجعه کنند یا در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۶۶۹۵۱۱۵۸ تماس بگیرند.
طرح «دانشجو ـ معلم قرآن کریم» در راستای نیل به نهضت قرآن‌آموزی در کشور، از دانشجویان مستعد و آشنا به علوم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم جهت تعلیم به دیگر دانشجویان و نیز اعزام به مناطق محروم کشور در قالب اردوهای جهادی قرآنی، ثبت نام می‌کند.
اعطای گواهینامه معتبر، اعزام به اردوهای جهادی و کار دانشجویی از جمله مزایای این طرح برای دانشجویان حاضر است. دوره ویژه آقایان دانشجو ساکن استان‌های تهران و البرز روزهای 16 الی 2‌1 مرداد 95 و دوره ویژه بانوان استان‌های فوق‌الذکر روزهای 23 الی 28 مرداد 95 در شهر تهران و دوره ویژه آقایان سایر استان‌ها روزهای 26 الی 31 تیر 95 و دوره ویژه بانوان آن استان‌ها روزهای 2 الی 7 مرداد 95 در شهر قم برگزار می‌شود.
captcha