۴۷ كلاس در مدارس گناباد به همت خیّران هوشمندسازی شد
کد خبر: 3506025
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

۴۷ كلاس در مدارس گناباد به همت خیّران هوشمندسازی شد

گروه اجتماعی: مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد گفت: به همت خيران مدرسه‌ساز، ۴۷ كلاس در مدارس این شهرستان هوشمندسازی و پنج كارگاه نیز تجهیز شد.

سیدمحمد مهدوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: با همت خیران مدرسه یار، دانش‌آموزان و والدین آن‌ها، ۴۷ كلاس در مدارس این شهرستان هوشمندسازی و پنج كارگاه نیز تجهیز شد.
وی افزود: نزدیك به سه میلیارد ریال در سال تحصیلی جاری برای هوشمندسازی مدارس هزینه شده است كه حدود دو میلیارد ریال از این مبلغ توسط خیران نیك اندیش مدرسه یار، اولیاء و دانش‌آموزان پرداخت شده است.
مدیر آموزش و پرورش گناباد با ابراز خرسندی از اینکه فرهنگ مشارکت در امر تعلیم و تربیت در حال نهادینه شدن بین خانواده‌ها است، تصریح کرد: خیران در همه شرایط، یار و مددكار آموزش و پرورش بوده‌اند و هركس در حد توان خود به آموزشگاه محل تحصیل فرزند خود یا سایر مدارس کمک می‌کند.
مهدوی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل» اظهار کرد: آموزش و پرورش از جمله نهادهایی است که می‌تواند بیشترین نقش را در نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی داشته باشد لذا آموزش و پرورش گناباد در این زمینه پیشگام شده است.
captcha