فضاسازی مشهدالرضا(ع) برای ورود به ماه میهمانی خدا
کد خبر: 3503401
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

فضاسازی مشهدالرضا(ع) برای ورود به ماه میهمانی خدا

گروه هنر: رئیس اداره تبلیغات فرهنگی، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از فضاسازی شهر مشهد در استقبال از ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگی ـ تفریحی شهرداری مشهد، حجت فقیه، رئیس اداره تبلیغات فرهنگی، سازمان فرهنگی ـ تفریحی شهرداری مشهد، عنوان کرد: بیلبوردهای شهر مشهد با طرح‌های گرافیکی «به مهمانی خدا دعوتیم» آماده‌ استقبال از ماه میهمانی خدا می‌شود.
وی ابراز کرد: مجموعه طرح‌های گرافیکی استقبال از ماه مبارک رمضان با عنوان «به مهمانی خدا دعوتیم» برگرفته از خطبه پیامبر اکرم(ص) و دعای 44 صحیفه سجادیه امام سجاد(ع) به منظور تبلیغات فرهنگی گسترده در سطح شهر مشهد در حال تولید و آماده‌سازی است.
تولید المان‌های معنوی در ماه مبارک رمضان
رئیس اداره تبلیغات فرهنگی، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، تصریح کرد: به منظور ایجاد فضای معنوی در شهر مشهد و آمادگی مردم برای ورود به ماه مبارک رمضان، در 50 بیلبورد و 100 رول‌آپ فرهنگی، طرح‌های گرافیکی با مضامین محتوایی برگرفته از دعای صحیفه سجادیه و فرمایشات و توصیه‌های رسول گرامی اسلام(ص)، تولید و اکران خواهد شد.
وی گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، موضوعات مختلفی از جمله قهرها را تبدیل به آشتی کنیم، همسفره مستمندان شویم، دارایی‌هایمان را از حق مردم پاک کنیم، احترام به بزرگترها و مهربانی به کوچکترها، دستی بر سر و روی مسجدهای‌مان بکشیم و ... در بیلبوردهای سطح شهر اکران و به نمایش گذاشته می‌شود.
فقیه عنوان کرد: فایل‌های گرافیکی در کانالی تلگرامی با آدرس mash_farhangi@ منتشر و در صورت درخواست با کیفیت چاپ در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
captcha