برگزاری کارگاه «شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر» در مشهد
کد خبر: 3503172
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

برگزاری کارگاه «شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر» در مشهد

گروه اندیشه: یکصد و نود و ششمین کارگاه نقد عالمانه منبر در موضوع «شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر» پنج‌شنبه، 13 خردادماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی، در مدرسه آیت‌الله خوئی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، یکصد و نود و ششمین کارگاه نقد عالمانه منبر در موضوع «شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر» و با رویکرد «روش بیان مسائل اخلاقی» به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.
بنابر این گزارش بهره‌مندی از محصولات علمی و آموزشی تبلیغی، ارتقاء سطح کیفی دانش و مهارت‌های تبلیغی، اعطای گواهینامه علمی مهارتی آموزشی، آشنایی با اساتید برجسته عرصه تبلیغی، تسریع در فرآیند ارتقاء رتبه تبلیغی و اولویت در اعزام از جمله مزایای حضور در این جلسات برای شرکت‌کنندگان است.
مدارس علمیه‌ای که زمینه و ظرفیت مکانی لازم برای برگزاری جلسات نقد عالمانه منبر را دارند، این جلسات در آنها برگزار خواهد شد زیرا هدف از برگزاری این کارگاه‌ها آشنایی طلاب با برنامه نقد عالمانه منبر و استفاده از این برنامه در جهت بهبود کیفیت سخنرانی و ارتقاء ارائه مسائل دینی به مردم بیان شده است.
همچنین حضور مبلغان اعزام عمومی دفتر تبلیغات حائز رتبه‌های یک، دو، سه و چهار و بشیران در کارگاه‌های نقد عالمانه منبر الزامی است.
یادآور می‌شود، یکصد و نود و ششمین کارگاه نقد عالمانه منبر پنج‌شنبه، 13 خردادماه در سالن شماره هفت فاز قدیم مدرسه آیت‌الله خویی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و سخنرانی حجت‌الاسلام حسن منهاج ‌الهدی برپا خواهد شد.
captcha