اهدا اعضای بدن خادم افتخاری بقعه سید محمد(ع) مشهد به بیماران نیازمند
کد خبر: 3495491
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

اهدا اعضای بدن خادم افتخاری بقعه سید محمد(ع) مشهد به بیماران نیازمند

گروه اجتماعی: اعضای بدن مرحومه زهرا خلیلی، خادم افتخاری بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد(ع) مشهد به شش بیمار نیازمند اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، جواد کاملان، مدیر اجرایی بقعه متبرکه سید محمد(ع) مشهد گفت: اعضای بدن مرحومه زهرا خلیلی، خادم افتخاری بقعه متبرکه سیدمحمد(ع) مشهد که دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده وی، به شش بیمار پیوند شد و حیاتی دوباره به این بیماران بخشید.
کاملان با بیان اینکه این خادم افتخاری بقعه از سه ماه پیش در بستر بیماری بود و چندی پیش مورد عمل جراحی قرار گرفت، افزود: متاسفانه مرحومه پس از عمل جراحی به کما رفته و پزشکان معالج مرگ مغزی را تایید کردند.
وی تصریح کرد: با انتقال وی به بیمارستان منتصریه مشهد کلیه‌ها، کبد، قرینه دو چشم و قسمتی از پوست مرحوم به شش بیمار نیازمند اهدا شد.
مدیر اجرایی بقعه متبرکه سید محمد(ع) مشهد افزود: مرحومه از یک سال گذشته به عنوان خادم افتخاری بقعه مشغول به خدمت بود.
محمد صائبی، همسر مرحومه زهرا خلیلی نیز با بیان اینکه همسرم خود نیز به اهدا اعضاء رضایت داشت، گفت: از اینکه اهدا اعضاء همسرم به زندگی شش بیمار حیاتی دوباره بخشیده و آنها می توانند راحت تر زندگی کنند؛ خوشحالم.
یادآور می‌شود، امامزاده سید محمد(ع) از نوادگان امام موسی کاظم (ع) بوده و بقعه متبرکه این امامزاده شریف در ابتدای خیابان طبرسی مشهد و در جوار حرم مطهر رضوی همه روزه پذیرای خیل عظیم زائرین و مشتاقان اهل‌بیت(ع) است.
captcha