چاپ 15 اثر فرشچیان؛ از «نیایش» تا «معراج»
کد خبر: 3478915
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
ثابت‌نیا خبر داد:

چاپ 15 اثر فرشچیان؛ از «نیایش» تا «معراج»

گروه هنر: مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از چاپ 15 اثر فرشچیان با مضامین قرآنی و دینی تا پایان سال خبر داد.

چاپ 15 اثر فرشچیان؛ از «نیایش» تا «معراج»
علی ثابت‌نیا، مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به انتشار آثار استاد فرشچیان گفت: 15 اثر از استاد محمود فرشچیان در دست چاپ است که قرار است به صورت نفیس به چاپ برسد و تا پایان سال این اثر در فروشگاه‌های مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در مشهد چاپ و عرضه خواهد شد.
وی افزود: عناوین این آثار «عصر عاشورا»، «نیایش»، «توسل»، «هدیه عشق»(مربوط به حضرت علی اصغر(ع)، «پنجمین روز آفرینش»، اولین پیام، پناه(مربوط به یتیم‌نوازی حضرت علی(ع)، «یا رب»، «پرچمدار حق»، «ضامن آهو»(2)، «کوثر»، «رمی جمره»، «امتحان سخت»، «ستایش پروردگار»، «نقاشی خمسه آل طیبه» و «معراج» است.
ثابت‌نیا ادامه داد: این آثار در قالب کتاب به چاپ نمی‌رسند، بلکه هر پوستر در یک کاور قرار می‌گیرد و آن نیز در یک فولدر خواهد بود و شمارگان آن 1000 نسخه است.
در حال حاضر این آثار در مرحله پایانی پیش از چاپ هستند و تا یک هفته آینده زیر چاپ می‌روند و از سوی مرکز بین‌المللی چاپ و نشر قرآن کریم آستان قدس رضوی چاپ خواهند شد.
captcha