کتاب «بانوی ملکوت» با تخفیف ویژه عرضه می‌شود
کد خبر: 3463947
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
به مناسبت ورود بانوی کرامت به قم؛

کتاب «بانوی ملکوت» با تخفیف ویژه عرضه می‌شود

گروه ادب: کتاب «بانوی ملکوت» به مناسبت ۲۳ ربیع‌الاول، سالروز ورود بانوی کرامت، حضرت معصومه(س) به قم با تخفیف ویژه خرید اینترنتی عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به مناسبت 23 ربیع‌الاول، سالروز ورود بانوی کرامت، حضرت معصومه(س) به قم کتاب «بانوی ملکوت» با تخفیف ویژه خرید اینترنتی عرضه می‌شود.
موسسه بوستان کتاب در خصوص حضرت معصومه(س) کتاب ارزشمند «بانوی ملکوت، نگاهی به حیات معنوی کریمه آل محمد(ص)» را چاپ و منتشر کرده است.
کتاب «بانوی ملکوت»، تالیف آیت‌الله علی کریمی جهرمی است که با قلمی روان و شیوا به زندگی کوتاه، اما پربار حضرت معصومه(س) پرداخته است.
مولف در این کتاب به موضوعاتی چون قم در آینه روایات، قم حرم اهل‌بیت، تواضع بزرگان در پیشگاه حضرت معصومه (س)، اهتمام شیعه و سنی به زیارت این بانوی گرانقدر، مقام شفاعت حضرت معصومه(س) در قیامت و ... پرداخته و نیز به طور مختصر و گذرا زندگی برخی از افتخارات و مفاخر قم، نظیر زکریا بن آدم، خاندان اشعری در قم، ابن بابویه قمی (شیخ صدوق) و ... را بیان کرده است.
کتاب بانوی ملکوت در 164 صفحه در سال 93 به زیور طبع آراسته شده و در فروشگاه‌های بوستان کتاب در قم، مشهد، تهران و اصفهان با قیمت 8000 تومان عرضه می‌شود.
علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155 ـ 025 تماس بگیرند یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه کرده با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار شوند.
چهاردهم دی‌ماه، مصادف با 23 ربیع‌الاول، سالروز ورود بانوی کرامت، حضرت معصومه (س) به قم است.

captcha