مهد قرآن سجزی؛ پیشرو در عرصه خدمت‌رسانی به ساحت مقدس قرآن و اهل بیت‌(ع)
کد خبر: 3463131
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

مهد قرآن سجزی؛ پیشرو در عرصه خدمت‌رسانی به ساحت مقدس قرآن و اهل بیت‌(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل مهد قرآن کریم استان اصفهان اظهار کرد: مهد قرآن سجزی توانسته جایگاه خوبی در عرصه خدمت‌رسانی به ساحت مقدس قرآن و اهل بیت‌(ع) در این شهر ایجاد کند.

به گزار ش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در دیدار خاکساری‌هرندی، مدیرعامل مهد قرآن کریم استان اصفهان، از مهد قرآن سجزی، فعالیت‌های این مرکز قرآنی تشریح شد.

در این دیدار نظری، گزارشی از فعالیت‌های قرآنی انجام شده در شهر سجزی در زمینه امور قرآنی، فرهنگی، عمرانی و اجرایی را بیان کرد و استقبال مردمی را بسیار مطلوب دانست، در ادامه و در دیدار با شهردارسجزی شیروانیان درخصوص کمک به تکمیل ساختمان مهد قرآن تأکید لازم انجام شد.

در این راستا شهردار شهر سجزی ضمن استقبال از این فعالیت‌ها و نشر فرهنگ قرآنی بر کمک همه جانبه شورای شهر و شهرداری در ترویج فرهنگ قرآنی تأکید کرد، در ادامه تفاهمنامه‌ای مابین مهد قرآن سجزی و شهرداری منعقد شد.

همچنین درخصوص سایر فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی از جمله تقویت و پشتیبانی سایت مهد قرآن سجزی ، برگزاری اردوی یکروزه ویژه مربیان جهت بازدید از فعالیت‌های مهد قرآن استان، برگزاری آزمون و اعطاء گواهینامه و تشویق حافظان کل شهر سجزی هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

گفتنی است؛ مهد قرآن سجزی به مدیریت نظری و با همکاری مردم و مسئولین توانسته جایگاه خوبی در عرصه خدمت‌رسانی به ساحت مقدس قرآن و اهل بیت‌(ع) در این شهر ایجاد کند.
captcha