هفتمین شماره نشریه «جامعه و فرهنگ روسیه امروز» منتشر شد
کد خبر: 3460452
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
با موضوعات دینی؛

هفتمین شماره نشریه «جامعه و فرهنگ روسیه امروز» منتشر شد

گروه بین‌الملل: هفتمین شماره نشریه «جامعه و فرهنگ روسیه امروز» با موضوعات دینی به همت رایزنی فرهنگی ایران در روسیه همزمان با هفته سوم آذرماه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، هفتمین شماره نشریه رایزنی فرهنگی ایران در روسیه با محوریت معرفی جامعه و فرهنگ روسیه امروز، همزمان با هفته سوم آذرماه منتشر شد.

دیدگاه رهبران مسلمانان و مسیحیان ارتدوکس روسیه درباره مجازات اعدام در روسیه، بازدید بی‌سابقه مردم از نمایشگاه «سرزمین روس ارتدوکس » در مسکو، حزب‌الله و حماس از نظر جامعه یهودیان روسیه تروریست هستند، ملاقات پاتریارک کریل با رئیس آژانس فدرال امور اقوام و بحث همکاری، تصمیم دومای روسیه برای جدا کردن دو واژه «اسلام‌گرا» و «تروریست»، یک‌صد میلیارد روبل بودجه فرهنگی سال 2016 در روسیه و آموزش برنامه‌های ضدتروریستی به دانش‌آموزان و دانش‌جویان در روسیه از جمله مطالب این نشریه به شمار می‌رود.

همچنین از دیگر مطالب این نشریه می‌توان به امضای موافقت‌نامه همکاری بین دولت و اداره دینی باشقیرستان، خلاصه تحلیل بنیاد کارنگی درباره رمضان قدیروف و داعش، افتتاح نمایشگاه «سرزمین روس ارتدوکس» و«ایمان، امید و عشق» در سن پترزبورگ، «اتحادیه اینترنت بی‌خطر» و محافظت از جوانان در فضای مجازی و آموزش «زندگی سالم» به جوانان در منطقه آستاراخان اشاره کرد.

captcha