پوشش امدادی زائران حسینی توسط هلال احمر خوزستان/ ارائه خدمات درمانی به بیش از یک‌هزار زائر
کد خبر: 3456796
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵

پوشش امدادی زائران حسینی توسط هلال احمر خوزستان/ ارائه خدمات درمانی به بیش از یک‌هزار زائر

گروه اجتماعی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه پوشش امدادی زائران اربعین حسینی در دو مرز شلمچه و چذابه از سوی این جمعیت در حال انجام است، گفت: تاکنون درمان اضطراری بر روی یک‌هزار و ۸۱۸ بیمار صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: پوشش امدادی و اجرای عملیات‌های امداد و نجات در مسیرهای منتهی به مرزهای چذابه و شلمچه و فعالیت‌های درمان اضطراری با توجه به مشکلات ناشی از فشارهای پیاده‌روی و آب و هوای مرزی خوزستان و بروز برخی از بیماری‌ها در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تاکنون درمان اضطراری بر روی یک‌هزار و 818 نفر از سوی این جمعیت صورت گرفته است که از این تعداد، 38 نفر بستری موقت و 27 نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند؛ همچنین به یک‌هزار و 753 نفر خدمات درمان سرپایی ارائه شده است.

خدادادی با اشاره به مدت فعالیت جمعیت هلال احمر از 25 آبان‌ماه در مرزهای استان خوزستان گفت: در مجموع 85 نیروی امدادگر و نجات‌گر جمعیت هلال احمر خوزستان در قالب 30 تیم امدادی توسط 18 آمبولانس و 6 دستگاه موتورلانس به زائران اربعین حسینی(ع) ارائه خدمت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: دو فروند بالگرد جمعیت هلال احمر در مرزهای شلمچه و چذابه در ایام اربعین حسینی(ع)، به مدت 20 روز مستقر شده و برای ارائه خدمت در مواقع بحرانی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

captcha