امنیت یکی از زیرساخت‌های زندگی سالم است
کد خبر: 3446635
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

امنیت یکی از زیرساخت‌های زندگی سالم است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه بحث امنیت موضوعی که در قرآن به عنوان یک نعمت بزرگ از آن یاد شده است، گفت: یکی از زیر‌ساخت‌های زندگی سالم داشتن امنیت بوده که لازمه‌ی زندگی دنیوی آرام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی،  نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیروز، 19 آبان ماه در دیدار با مسئولان کلانتری‌های استان کردستان با تسلیت ایام محرم و شهادت امام سجاد(ع) اظهار کرد: امیدواریم خداوند ارتباط ما را با خاندان پیامبر(ص) هر چه بیشتر هم در دنیا و هم در آخرت قوی بگرداند.
وی با اشاره به اشعار امام شافعی(رض) در مورد اهل بیت(ع) افزود: امام شافعی(رض) در اشعارشان نسبت به اهل بیت(ع) می‌فرمایند: برای شما همین افتخار بزرگ بس که هرکس می‌خواهد نماز بخواند باید به خاندان شما درود بفرستد و این محبت تشریحی بوده که خداوند صلوات را هم در نماز واجب کرده است که خاندان اهل بیت(ع) هیچگاه فراموش نشوند.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی اعلام کرد: تنها چیزی که به عنوان اجر رسالت خواسته شده دوستی و محبت و مودت اهل بیت(ع) که سفارش خداوند متعال در قرآن است.
وی بیان کرد: اگر خداوند دستور داده که محبت اهل بیت(ع) را داشته باشیم به این دلیل است که همراه بودن با خاندان پیامبر(ص) باعث عاقبت بخیری می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: اسلام راجب زندگی دنیوی و همه جنبه های مربوط به آن دستورات متعددی دارد و بصورت کاملا جزیی اشاره شده است و ضرورت زندگی دنیوی بحث امنیت و غذا است.
وی عنوان کرد: دشمنان اسلام و دشمنان کشور ما همیشه در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به کشور هستند، درحالیکه ما نباید عفلت داشته باشیم چرا که دشمنان از غفلت ما بیشترین استفاده را برای ضربه زدن می‌کنند.
حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی افزود: آمریکا و اسرائیل با همکاری عربستان خیانتکار در حال ضربه زدن به جامعه مسلمانان هستند و در این راه از همه‌ی امکانات استفاده می‌کنند.
وی بیان کرد: یک سری از عوامل هستند که باعث آرام بخشی و همدلی بین دوستی‌ها می‌شود و نیروهای خدوم انتظامی که با مردم سروکار دارند بایستی این عوامل ایجاد ارتباط قوی و مؤثر را بشناسند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: احساس همدلی مردم با نیروی انتظامی یکی از نتایج اقدامات درست و دلسوزانه نیروی انتظامی بوده و نوعی آرامش و امنیت را در جامعه حکم فرما می‌کند.
وی بیان کرد: اگر رعایت حق خدا را با داشتن تقوی داشته باشیم ارتباط قوی و درست و منطقی را هم با مردم خواهیم داشت.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی یادآور شد: اگر انسان اهل دعا و معنویت و در یک کلام تکلیف‌مدار باشد حتما نگاه مردم به شما نگاهی از سر اعتماد و آرامش خاطر خواهد بود و باعث ایجاد یک ارتباط قوی و سالم مردم با شما می‌شود.

captcha