حمایت‌های لازم از اجرای طرح تجهیز مساجد در فارس صورت گیرد
کد خبر: 3444437
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
فریدونی:

حمایت‌های لازم از اجرای طرح تجهیز مساجد در فارس صورت گیرد

گروه اجتماعی: عضو فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس با اشاره به تصویب قانون احیای امر به معروف و همچنین تجهیز مساجد و نمازخانه‌های بین راهی گفت: باید در استان فارس حمایت‌های لازم جهت اجرای این طرح‌ها صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، نادر فریدونی، منتخب مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی امروز، 16 آبان در دیدار مجمع نمایندگان استان فارس با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مسائل و مشکلات ما در حوزه اقتصادی و فرهنگی است، گفت: ما درباره این مباحث جلسات متعددی برگزار می‌کنیم اما متأسفانه راه حل و کلید اصلی مسائل برای ما هنوز روشن نیست.
وی افزود: مدیران کل استان فارس نیز خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر به استان هستند لذا ما باید این مسئله را حل کنیم و بررسی کنیم که فراکفنی و کلیدهای حل این معماها کجاست و چه کسی باید حل کند چه کسی باید این را حل کند.
فریدونی اظهار کرد: ساماندهی پتانسیل‌های علمی و صنعتی استان، افزایش توان تولیدی در بخش‌های آسیب پذیر و نظارت در امور اجرای ثبات اقتصادی و غیره کارهایی است که باید انجام دهیم تا بتوایم عدالت اقتصادی لازم را ایجاد کنیم.
عضو فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مبحث فرهنگی تصویب قانون احیای امر به معروف و طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده و حمایت و تجهیز مساجد و نمازخانه‌های بین راهی در مجلس صورت گرفته و تبدیل به قانون  شده و یا می‌شوند که برای این‌ها لازم است که در استان نیز حمایت‌های لازم صورت گیرد چرا که این مسائل دغدغه‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری است و ما باید با رویکرد فرهنگی بتوانیم پاسخگوی آن‌ها باشیم.
وی با بیان اینکه در بحث مسائل استان باید به دو مسئله بیشتر بپردازیم، گفت: مشکل استان اشتغال است و بیکاری در استان ما بیش از 20 درصد  است که در حوزه انتخابیه ما بالای 30 درصد است.
فریدونی همچنین خواستار ایجاد تعامل و تفاهم میان تیم اقتصادی استان و کشور دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا موانع سرمایه‌گذاران را حل کنیم و تشریفات اداری را برداریم.

captcha