ابعاد حادثه منا در جلسات متعدد موشکافی شود
کد خبر: 3443565
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
معاون دانشگاه آزاد لرستان:

ابعاد حادثه منا در جلسات متعدد موشکافی شود

گروه اجتماعی: لازم است ابعاد حادثه منا باید در جلسات متعدد موشکافی شده و مورد بررسی قرار گیرد کمااینکه بسیاری از کشورها به این دلیل که وامدار عربستان هستند نخواستند به حادثه منا پرداخته شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام فتح‌الله مؤمنی‌منش، معاون فرهنگی دانشگاه‌های آزاد استان لرستان در کرسی تلاوت قرآن که به‌مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره جان‌باختگان منا که با حضور خانواده شهید حسن دانش و جعفر فردی از قاریان بین المللی در مسجد دانشگاه ازاد خرم‎آباد برگزار شد، گفت: اگر با مفاهیم قرآنی آشنا باشیم می‌بینیم که بحث مبارزه با استکبار ریشه قرآنی دارد.
وی افزود: در یکی از آیات قرآن آمده است که ما دو راه بیشتر نداریم یا راه حق یا راه باطل و راه میانه‌ای وجود ندارد کمااینکه صحبت‌های دیشب رهبری بیان کننده این نکته بود که امروز آمریکا سردمدار استکبار است و تا زمانی‌که استکبار باشد شعار «مرگ بر آمریکا» مردم ایران کم‌رنگ نخواهد شد.
مومنی گفت: ابعاد حادثه منا باید در جلسات متعدد موشکافی شده و مورد بررسی قرار گیرد کمااینکه بسیاری از کشورها به این دلیل که وامدار عربستان هستند نخواستند به حادثه منا پرداخته شود.
معاون فرهنگی دانشگا‌ه‌های آزاد استان لرستان فاجعه منا را محصول بی‌کفایتی حکام سعودی دانست و اظهارکرد: این قاجعه از صبح تا ساعت پنج عصر ادامه داشته اما هیچ کس به وضعیت جان‌باختگان و مصدومان این حادثه رسیدگی نکرده است.

captcha