دهمین حاجی ازنایی جان‌باخته حادثه منا تشییع می‌شود
کد خبر: 3395103
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳
امروز؛

دهمین حاجی ازنایی جان‌باخته حادثه منا تشییع می‌شود

گروه اجتماعی: پیکر ابوالقاسم خلیلی از جان‌باختگان حادثه منا که جزء مفقودین این حادثه بود، امروز، پنجم آبان‌ماه در ازنا تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با پیدا شدن پیکر یکی از دو قربانی مفقود در حادثه منا چشم‌ها در انتظار آخرین قربانی ازنایی است، حاج ابوالقاسم خلیلی از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس بود که در حادثه تلخ منا جز مفقودین این فاجعه محسوب می‌شد.
پیکر پاک این مهاجر الی‌الله امروز سه‌شنبه، پنجم آبان‌ماه در زادگاهش شهرستان ازنا تشییع و در آرامگاه ابدی‌اش به خاک سپرده خواهد شد.
بنا بر این گزارش، مرحوم حاج ابوالقاسم خلیلی از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس بود که بعد از چهار سال اسارت در آن زمان به کشور اسلامی بازگشت و در سال‌جاری، در سفر خانه خدا و حادثه منا توسط یزیدیان زمان گرفتار و به دیار یار شتافت.
پیکر مطهر این مهاجر الی‌الله امروز از ساعت 10صبح از مصلای امام جعفر صادق(ع) به‌سمت گلزار شهدای شهرستان ازنا تشییع می‌شود.
پیش از این نام این مرحوم و علی‌رضا بنیادی در لیست مفقودین حادثه منا قرار داشت که با پیدا شدن این مهاجر الی الله هنوز چشم های ازنایی ها در انتظار آخرین مسافر خود یعنی حاج علی‌رضا بنیادی هستند.

مراسم ترحیم جان‌باخته فاجعه منا مرحوم حاج ابوالقاسم خلیلی امروز سه‌شنبه، پنجم آبان‌ماه از ساعت 14 الی 16 عصر در مصلای امام جعفرصادق(ع) بروجرد برگزار می‎شود.

captcha