تشییع و خاک‌سپاری پیکر ۴ تن از جان‌باختگان حادثه منا در لرستان
کد خبر: 3385430
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

تشییع و خاک‌سپاری پیکر ۴ تن از جان‌باختگان حادثه منا در لرستان

گروه اجتماعی: پیکر چهار تن از جان‌باختگان لرستانی حادثه منا امروز، ۲۲ مهرماه در شهرستان‌های بروجرد، ازنا و الیگودرز تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، پیکر مصطفی تودویی جان‌باخته حادثه منا که از کاروان الیگودرز عازم سرزمین وحی‌ شده بود صبح امروز، 22 مهرماه بر روی دستان مردم شهید پرور این شهرستان تشییع شد و به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر مصطفی تودویی، جان‌باخته حادثه منا با حضور مردم و مسئولان، از درب منزل وی انجام و در گلزار شهدای الیگودرز خاکسپاری شد.

همچنین، صبح امروز پیکر غضنفر بشیری گودرزی و محمد موسی کرمی دو تن از جان‌باختگان بروجردی فاجعه منا از مقابل مسجد امام خمینی تا گلزار شهدای این شهرستان تشییع و در قطعه شهدا به خاک سپرده شدند.

بنا براین گزارش، 14 تن از حاجیانی که از کاروان‌ بروجرد اعزام‌ شده بودند در این حادثه کشته شدند و پیکر محمدعلی پناهی، جواد چکشی، فتح‌الله گودرزی، علی زرگرانی هنوز جزء مفقودان این حادثه هستند.

همچنین، پیکر پرویز حبیبی از جان‌باختگان حادثه منا امروز با حضور مسئولان امام‌جمعه، فرماندار ازنا و جمعی کثیری از مردم این شهرستان تشییع و خاک‌سپاری شد.

در حادثه منا 18 نفر از کاروان الیگودرز، ازنا و دورود جان خود را از دست دادند و تاکنون از هفت ‌جان‌باخته شهرستان ازنا پیکر شش نفر تشییع و خاکسپاری شده و پیکر ابوالقاسم خلیلی هنوز جزء مفقودان این حادثه است.

پیکر یکی دیگر از حجاج جان‌باخته شهرستان ازنا بنا به درخواست خانواده وی در تهران تشییع و به خاک سپرده شده است.

captcha