۲۵۰ نقطه فارس؛ میزبان شیرخوارگان حسینی/ ۶۰ هزار دست لباس نوزادان توزیع می‌شود
کد خبر: 3383662
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
صبوری به ایکنا خبر داد:

۲۵۰ نقطه فارس؛ میزبان شیرخوارگان حسینی/ ۶۰ هزار دست لباس نوزادان توزیع می‌شود

گروه اجتماعی: دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در استان فارس از برگزاری همایش شیرخواران حسینی در ۲۵۰ نقطه این استان در روز جمعه، ۲۴ مهرماه خبر داد.

شاهرخ صبوری، دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، از برگزاری همایش شیرخواران حسینی در 250 نقطه این استان در روز جمعه، 24 مهر خبر داد و گفت: این همایش همزمان با سراسر کشور در فارس برگزار می‌شود.
وی افزود: همایش مذکور در شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار خواهد شد که محوریت این برنامه با حرم مطهر است.
صبوری همچنین، از آماده‌سازی 60 هزار دست لباس نوزاد برای شرکت در این همایش خبر داد و گفت: به یاری خدا این لباس‌ها ظهر فردا، 19 مهرماه تحویل نمایندگان شهرستان‌های استان فارس خواهد شد.
دبیر همایش شیرخوارگان حسینی استان فارس ادامه داد: در همین راستا نشست هماهنگی با حضور نمایندگان شهرستان‌های استان فارس ساعت 14 فردا در محل حسینیه شاه زندو شیراز برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه همایش شیرخوارگان حسینی از ساعت 8 صبح تا هنگامه اذان ظهر برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم سخنرانی مذهبی و مداحی با نوای خلیل نگهبان، سیدعباس انجوی و کاظم محمدی برگزار می‌شود.
صبوری بیان کرد: در سال گذشته این مراسم در 200 نقطه استان فارس و با حضور 180 هزار نفر برگزار شد که امسال با توجه به توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و همچنین، افزایش تعداد نقاط برگزاری این همایش، پیش‌بینی تعداد شرکت‌کنندگان بیشتری می‌کنیم.

captcha