منش و روش طلبگی در زندگی شهید دانش به وضوح مشاهده می‌شد
کد خبر: 3382631
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

منش و روش طلبگی در زندگی شهید دانش به وضوح مشاهده می‌شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: قاری برجسته استان قزوین با بیان اینکه مرحوم دانش انسان بسیار متواضع و فروتنی بودند، گفت: منش و روش طلبگی در زندگی شهید دانش به وضوح مشاهده می‌شد.

مجید وفاپور، قاری برجسته استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از قزوین، با اشاره به شهادت مظلومانه قاریان کشورمان در حادثه غم‌بار منا، به سفر حج خود در سال 86 و همسفری با شهید دانش اشاره و اظهار کرد: اولین باب آشنایی ما با این شهید بزرگوار قرآنی در سال 86 و در همین سفر حج واجب بود.

وی با بیان اینکه در آن سال شهید دانش به مانند این روزها معروف و شناخته شده نبودند، افزود: در همان ایام نیز می‌توانستیم به وضوح خلوص، مهربانی و تواضع را در این شهید بزرگوار مشاهده کنیم.

مشاور قرآنی استاندار قزوین با بیان اینکه شهید دانش بسیار انسان متواضع و مهربان بودند، عنوان کرد: ارتباط ما با ایشان به حج محدود نشد و پس از آن نیز با هم مرتبط بودیم در بسیاری از دیدارهای با مقام معظم رهبری با همکدیگر دیدار داشتیم.

وی آخرین دیدار خود با این شهید را در ماه مبارک رمضان امسال اعلام کرد و گفت: افراد مختلف و قاریان برجسته‌ای را می‌شناسیم اما مرحوم دانش یک انسان به معنای واقعی قرآنی بودند.

وفاپور با اشاره به اینکه منش و بینش طلبگی را در ذهن و زندگی ایشان می شد به وضوح مشاهده کرد، ادامه داد: حیات این مرد می‌تواند برای نسل قرآنی امروز یک الگو باشد.

وی عنوان کرد: افرادی همچون دانش و حاجی حسنی جوانانی بودند که سالها می توانستیم از برکات قرائت آنها استفاده کنیم اما این حادثه تلخ جامعه را از بهره‌مندی بیشتر از این افراد محروم کرد.

دبیر شورای عالی قرآن استان قزوین در پایان یادآور شد: آنچه از این قاریان برای ما ماند و موجب زنده ماندن نام انها شد بینش و روش آنها است و اصوالا وقتی کسی نسبت به دیگری مهر و محبت و تواضع داشته باشد همیشه یاد او در بین مردم باقی خواهد بود.

captcha