رژیم منحوس آل‌سعود باید از دنیای اسلام محو شود
کد خبر: 3382260
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

رژیم منحوس آل‌سعود باید از دنیای اسلام محو شود

گروه اجتماعی: امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: سعودی‌ها با حمایت از تروریست‌ها، اجرای نقشه‌های رژیم صهیونیستی، همدستی با یهودیان و گسترش اندیشه تکفیر حاصلی جز تفرقه‌اندازی در امت اسلامی ندارند و باید این رژیم منحوس از دنیای اسلام محو شود.

به گزارش خبرگزاری بین ‌المللی قرآن (ایکنا) از سیستان و بلوچستان، مولوی محمدعلی شهنوازی، امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش صبح امروز، 14 مهرماه در آیین گرامیداشت جان‌باختگان حادثه منا که در خاش برگزار شد، گفت: این حادثه دردناک و این رفتار غیر انسانی با حجاج که جز لباس سفید احرام از دنیا هیچ به همراه نداشته‌اند، در هر دین و آیین و از سوی هر انسانی محکوم خواهد شد.
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش افزود: کوتاهی‌های دولت سعودی در قبال حوادث امسال حج قابل پذیرش نیست و رژیم عربستان باید پاسخگوی این حوادث باشد.
وی اظهار کرد: خانه کعبه متعلق به هیچ فرد یا گروه خاصی نیست، این خانه مالکی جز خداوند متعال ندارد و به همه مسلمانان تعلق دارد؛ اما متأسفانه آل‌سعود با تسلط بر آن، رفتاری تبعیض‌آمیز با مسلمانان جهان دارد.
مولوی شهنوازی بیان کرد: دولت عربستان بارها ثابت کرده است که لیاقت تولیت حرمین شریفین را ندارد؛ زیرا در قرآن کریم آمده است که تولیت مسجدالحرام تنها به متقین اختصاص دارد، در حالیکه سعودی‌ها جنایتکار و خائن هستند.
وی گفت: سعودی‌ها با حمایت از تروریست‌ها، اجرای نقشه‌های رژیم صهیونیستی، همدستی با یهودیان و گسترش اندیشه تکفیر حاصلی جز تفرقه‌اندازی در امت اسلامی ندارند و باید این رژیم منحوس از دنیای اسلام محو شود.
شهنوازی افزود: آل‌سعود را در حالی که در میزبانی حجاج بی‌تدبیری کرد محکوم می‌کنم چرا که آنقدر بی‌حیایی کردند که در حین این حادثه در منا جنگ و کشتار در یمن را رها نکرده و باز به کار خود ادامه دادند؛ آن‌ها بویی از انسانیت و اسلام نبرده‌اند و جان و مال مسلمانان را در راه کفر خرج می‌کنند.
وی اظهار کرد: ان‌شاءالله به حرمت خون حجاج، خاندان کثیف و پلید آل‌سعود از سرزمین مسلمانان محو شوند و مسلمانان از دست این اشرار نجات یابند که قطعاً به برکت دعای خانواده‌های حجاج مسلمان این خاندان از بین خواهد رفت.

captcha