تشکیل ستاد آماده‌سازی مراسم تشییع شهدای منا/ فضا‌سازی مصلی دانشگاه در حال انجام است
کد خبر: 3377943
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
افراخته اعلام کرد:

تشکیل ستاد آماده‌سازی مراسم تشییع شهدای منا/ فضا‌سازی مصلی دانشگاه در حال انجام است

گروه جامعه: شهردار ناحیه ۲ منطقه شش با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری مراسم تدفین شهدای منا گفت: در همین رابطه ستاد آماده‌سازی مراسم انجام شده است و مصلی دانشگاه تهران نیز در حال آماده شدن است.

محمود افراخته، شهردار ناحیه دو منطقه 6 شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)، با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر جان باختگان فاجعه منا در مصلی دانشگاه تهران، گفت: این مراسم صبح روز یکشنبه 12 مهر ماه راس ساعت 10 در تهران و سایر استان‌های کشور به طور همزمان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ستاد نماز جمعه تهران به همراه شهرداری منطقه شش متولی انجام فعالیت‌های این برنامه‌ خواهند بود، تصریح کرد: شهرداری منطقه 6 برای استقبال و برگزاری مراسم تشییع پیکر جان‌باختگان حادثه منا هماهنگی‌هایی را انجام داده‌است که در این زمینه می‌توان به نظافت و آماده‌سازی فضای مصلی و خیابان دانشگاه تهران و همچنین خیابان‌ها اطراف دانشگاه اشاره کرد.

افراخته از برپایی 10 ایستگاه صلواتی خبرداد و افزود: به منظور توزیع آب و نذورات، تعداد 10 ایستگاه صلواتی در محدوده دانشگاه تهران برپا شده است. همچنین تمهیدات لازم از جمله  آماده سازی مصلای دانشگاه تهران، نصب داربست‌ در مسیر حرکت مردم، فضای پیرامونی و تبلیغات شهری و نصب بنرهای متناسب با مراسم انجام شده است.

وی همچنین از تشکیل ستاد آماده‌سازی و استقرار نیروهای امدادی و پشتیبانی گفت و بیان کرد: پیش‌بینی ما این است که جمعیت قابل ملاحظه‌ای در این مراسم شرکت‌ خواهند کرد، لذا در این برنامه‌ عواملی همچون پلیس‌ راه، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های شهرداری برای هدایت و کنترل جمعیت در نظر گرفته شده است.

captcha