دعوت معاون استانداری چهارمحال و بختیاری از مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر جانباختگان حادثه منا
کد خبر: 3377942
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

دعوت معاون استانداری چهارمحال و بختیاری از مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر جانباختگان حادثه منا

گروه اجتماعی: معاون سیاسی، امنتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری طی پیامی از عموم مردم استان برای حضور در مراسم تشییع پیکر جانباختگان حادثه منا دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، در این دعوت نام‎ آمده است: بار دیگر حادثه‎ای غم‎انگیز چنان کرد که گرد و غبار حزن و اندوه در فراق  جمعی از هم‌وطنان عزیز که برای قرب الهی و رهائی از تعلقات دنیوی پای در سرزمین و حرم امن الهی گذاشته و بر اثر بی‎کفایتی، نالایقی مسئولین سعودی در اداره این خطه آسمانی جان خود را در منا از دست دادند چنان بر سر روی همگان نشست و دل‌ها را در این مصیبت بزرگ جریحه دار و غمگین نمود که توصیف شدنی نیست.

این دعوت‎نامه می‎افزاید: این حادثه ناگوار آن چنان عمیق بود که قلب هر ایرانی را لرزاند، که در این میان عروج مظلومانه جمعی از هم استانی‎های عزیزمان در کنار دیگر هم‌میهنان، بر وسعت ماتم و سنگینی این غم می‎افزاید. با تسلیت پرواز غریبانه این عزیزان، به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مردم شریف استان و خانواده‌های داغدار ایشان، از عموم مردم شریف استان دعوت می‌گردد در مراسم تشییع پیکر جان‌باختگان که روز یک‌شنبه، 12 مهرماه ساعت 9 صبح از چهارراه 12 محرم به سمت امامزادگان دو معصوم(س) برگزار می‌شود شرکت کنند.
 

captcha