پیام تسلیت دارالقرآن مسجد جمکران در پی عروج اعضای کاروان قرآنی
کد خبر: 3375788
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

پیام تسلیت دارالقرآن مسجد جمکران در پی عروج اعضای کاروان قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: دارالقرآن الکریم مسجد جمکران در پی عروج اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج در حادثه منا پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در پی عروج شهادت‌گونه، محسن حاجی‌حسنی کارگر، قاری بین‌المللی قرآن و امین باوی، مبتهل و عضو گروه تواشیح باقرالعلوم(ع)، دارالقرآن الکریم مسجد جمکران پیام تسلیتی منتشر کرد که متن پیام بدین شرح است:
و هر که از خانه‌اش هجرت کنان به سوی خدا و پیامبرش خارج شود، سپس مرگ، او را دریابد حتما پاداش او بر خداوند است و خداوند آمرزنده‌ مهربان است.
با نهایت تأسف و تأثر خبر عروج مظلومانه و شهادت‌گونه هزاران نفر از حجاج بیت‌الله الحرام به ویژه قاریان و موشّحان کاروان نور جمهوری اسلامی ایران را در سرزمین نزول قرآن دریافت کردیم و دل‌‌هایمان مملوّ از غم و اندوه گردید.
این ضایعه دردناک را به محضر مقدس ولی عصر(عج) مقام معظم رهبری، جامعه قرآنی کشور و خانواده‌های این عزیزان، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال درخواست می‌نماییم روح پاک و مطهر این عزیزان را که ساعاتی قبل از این عروج ملکوتی، با زلال دعای عرفه حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را در صحرای عرفات، صفا و نورانیت ویژه‌ای گرفته و مهیای رمی جمره در قربانگاه منا بود را با شهدا و اولیائش محشور فرماید.
گزارش ایکنا حاکی است، دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران در پی عروج اعضای کاروان قرآنی در حادثه منا با همکاری شورای عالی قرآن برنامه‌ریزی به منظور برگزاری محفل انس با قرآن کریم در را انجام داده است که این محفل قرآنی پنجشنبه، 9 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی قرآن در مسجد مقدس جمکران، شبستان کربلا برگزار می‌شود.

captcha