برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی قرآن به نام «قاریان مهاجر الی‌الله»
کد خبر: 3375715
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی قرآن به نام «قاریان مهاجر الی‌الله»

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسابقات کشوری و بین‌المللی قرآن امسال به نام «قاریان مهاجر الی‌الله» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌الملی قرآن(ایکنا) در پی تشکیل جلسات ستاد بزرگداشت «قاریان مهاجر الی‌الله» از سوی شورای عالی قرآن، پیشنهاد شد تا برنامه‌های ملی دستگا‌ه‌های قرآنی در سال جاری به نام قاریان مهاجر الی‌الله برگزار شود.

طی پیشنهاد مطرح شده از سوی ستاد بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله، مسابقات هشتمین دوره مسابقات کشوری قرآن در سال جاری و سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در اوایل سال 95 به نام از دست رفتگان قرآنی فاجعه منا برگزار خواهد شد.

در مسابقات کشوری و بین‌المللی قرآن امسال طی برنامه ویژه‌ای یاد و خاطره از دست رفتگان قرآنی گرامی داشته می‌شود.

در پی حادثه منا در عید قربان در بین 464 نفر جان‌باخته این حادثه پنج تن از اعضای کاروان قرآنی؛ حسن دانش، محمدسعید سعید‌ی‌زاده، امین باوی، محسن حاجی حسنی کارگر و فواد مشعلی به رحمت ایزدی پیوستند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رسول آزمایش
|
-
|
۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۶:۵۴
0
0
خیلی کار شایسته ای هست...درسته از لحاظ شرایط روحی بدنبال این فاجعه به هیچ وجه مسابقات واسمون مساعد نخواهد بود و هی تصاویر و خاطرات مسابقات تبریز جلو چشممون میاد اما انشالله بچه های با معرفت حافظ و قاری با نیت هدیه کردن ثواب تلاوت و اجراشون به روح شهدای منا بالاخص پنج شهید قرآنی یاد این بزرگواران رو زنده نگه خواهند داشت و با نظری که از سوی این شهیدان والامقام بر مسابقات خواهد شد حال و هوای با صفاتری نسبت به مسابقات سالهای گذشته بر جو مسابقات حاکم خواهد بود...انشاءالله
captcha